Halfway down dress

by - 9:43:00

Konečně vyletněný outfit v šatech na blogu. Dnes postuji aktuální outfit, který také dnes oblékám. Šaty, které jsem sehnala na Vinted a jsem z nich totálně okouzlená. Mají atipický střih a sami o sobě nepotřebují dolad'ovat dalšími kousky a vypadají sakra dobře.
Koukající ramena a pruhované modré halenky jsou letos v kurzu, já už mam zásobu několika takových kousků, ale nejkrásnější jsou tyto šaty. Já jsem je doplnila černými doplńky a páskem do pasu s cvočky. Když jsem nejprve přemýšlela nad outfitem, tak jsem ho chtěla ladit celý jemně a romanticky. Obout jen béžové jemné podpatky, sladit je s kabelkou a přes šaty hodit džínsku.... Pak jsem se rozhodla tomu dát větší šmrnc a dopadlo to takto. =)







 Brýle - PRIMARK - 3 Eura. Link HERE.
Náušnice - Tally Weijl - 129,-kč ve slevě společně s náramkem. =)


Křivák - Second hand ( h&m ) - 80,-kč.
Šaty - Vinted - 349,-kč Link na uživatelku HERE. ( Myslím, že původně je slečna zakoupila na SheIn.com )
Pásek - Bloges BOHO Market - 50kč,- Od blogerky With Love Kata.
Kabelka - Vinted - 499,-kč. Link na uživatelku HERE.
Podpatky - PRIMARK - 17 Eur.

Přeji vám opět co nejkrásnější víkend. =)

Vaše...


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY