Finally warmer

by - 11:53:00

Je tu pátek, konečně svítí slunce a já postuji jarní outfit. =)
Outfit jsem vám tentokrát fotila tuto středu před narozeninovou večeří, nebylo moc času a ani nebylo moc prostorů na výběr k focení. Takže jsem se fotila přímo na Staroměstském náměstí, kde se mi poblíž chychotali bezdomovci na druhé straně měli úchylné poznámky nějací cizinci, ze zahrádek mě pozorovali nacpávající se lidé a naproti mně stal né úplně nadšený a hlavně už dost hladový přítel s fot´ákem ruce. Takže na to, jak focení probíhalo, tak fotky nejsou úplně k zahození. Navíc jsem slíbila, že budu přispívat pravidelně a budu se snažit nevynechávat. Takže jsem se rozhodla outfit dnes postnout. =)

Na večeři jsem oblékla halenku s našitými květinami a volánky na rukávech, pruhovanou skort, růžový křivák a podpatky. Poslední dobou si připadám, že jsem jedna z mála, co si obléká barevné a veselé barvy, tak snad vás k tomu také trošku popošt´ouchnu, aby ty ulice byly o něco veselejší. =)









Křivák - Bershka - 1299,-kč Link HERE.
Halenka - PRIMARK - 13 Eur.
Skort - New Yorker - Amisu - 299,-kč.
Kabelka - F&F - 399,-kč
Popatky - PRIMARK - 17 Eur.

Nebojte se být světlejší, zářivější a barevnější ! To k tomuhle období přeci patří. =)

Přeji krásný víkend.

Vaše....



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY