Pink bells pants

by - 10:13:00

Krásný pátek všem ! Věřím, že díky víkendu, který je už za rohem, mají všichni opět větší úsměv na tváři než na začátku týdne. Já úsměv na tváři rozhodně mám a to nejen z víkendu, ale i z dnešního outfitu, který postuji. Tentokrát jsem z outfitu nadšená a v celkové kombinaci všech kousků, které jsem oblékla, jsem se cítila skvěle. Nejen, že je outfit nevšední a výrazný svými zvonáčovými růžovými kalhoty, ale taky byl maximálně pohodlný a vlastně v celkovém dojmu i elegantní.
Znáte to ? Člověk vymyslí spousty zajímavých outfitů, ale málo kdy se stane, že jsou šik a k tomu navíc i pohodlné.....No a když k téhle božské situaci jednou za pul roku dojde, jste z toho naprosto nadšení !! =D
Zvonáčové třičtvrteční kalhoty se letos začaly dost prodávat a já si je oblíbila svou nevšedností, pohodlností a navíc tím, že se v nich dá zakrýt spoustu nedostatků a opticky člověku prodlouží nohy.
Většinou volím k růžovým kouskům vždy světlé barvy, ale tentokrát jsem jen tak zkusila obléknout černou krajku. Nečekaně mě tato kombinace překvapila a zaujala a neváhala jsem se dále převlékat. =D...

Fotky outfitu jsme pak fotily s kamarádkou po několika sklenkách Aperolu a jak tak na to koukám, asi bych před každým focením měla pít, protože fotky vyšly nečekaně lépe než obvykle. =)











Brýle - koupené v Řecku - 10 Eur.
Náhrdelník - Pepco - 49,-kč.
Krajkované tílko - Amisu - NewYorker - 349,-kč.
Kalhoty - Mango ( Fashion Arena ) - 299,-kč nyní ve slevách !
Kabelka - Vinted - 699,-kč. Link na uživatelku HERE !
Pantofle - botovo.cz - 498,-kč. Link HERE !
Sako - PRIMARK  - cena kolem 12 Eur.

Co vy a zvonové třičtvrteční kalhoty ? Líbí se vám ?

Přeji krásný víkend. =)


Vaše...




You May Also Like

1 komentářů

  1. Ja som im zatiaľ neprišla na chuť, naopak si práve že myslím, že nohy skracujú, ale asi záleží či sú high-waisted alebo nie :) Inak farebne je to krásne aj kabelka aj top je skvelý a aj prostredie :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY