Flowered dress from Modino.cz

by - 7:58:00





Krásné středeční ráno všem mým followers, čtenářům a i těm špehounům !!! =D
Dneska bych vám chtěla především představit můj nový oblíbený eshop s oblečením a můj první taktéž oblíbený úlovek, který z eshopu mám ! Jedná se o český eshop s oblečením MODINO .
Z Modina mám tyto krásné prošíváné šaty, které tvoří hlavní a nejvýraznější část dnešního outfitu.
Šaty z Modina mi dorazily už minulý týden, kdy byl zrovna nejstudenější a nejdeštivější den a taky jsem je hned oblékla, ale v kombinaci s overknee kozačkami, což vypadalo opravdu skvěle ! Bohužel ten den jsem nestihla nafotit celkový look a tak vám šaty přestavuji v letní verzi s podpatkami, jak jsem je oblékla včera =)

Na Modinu naleznete pouze dámskou módu, ale opravdu všechno. Od spodního prádla, přes džíny, sukně, šaty až po dopln'ky....Důležité je opravdu celou jejich nabídku prolustrovat a najdete skvělé kousky ! Tyto transparentní sít'ované šaty s vyšívanými květinami, jsou letos podle mě must have kousek a já jsem opravdu ráda, že mám tyto a né ty ze ZARY, které má snad úplně každý !!! =D Takže pokud také nechcete potkat dalších 5 slečen na ulici ve stejném oblečení a nebo mít stejnou fotku an instagramu, také jako dalších 20 holek, jukněte na Modino, kde zatím nenakupuje ještě úplně každý... =D =)














Brýle - koupené v Řecku ve stánku na ulici - cena 8 Eur.
Choker - h&m - 30,-kč nyní  ve slevách !

Zlaté baby prstýnky - PRIMARK - ve velkém balení 3 Eura.
Stříbrný prstýnek a náramek - PANDORA - info o ceně v obchodě. 
Kabelka - PRIMARK - cca 8 Eur.

Růžový křivák - Berhska - 1299,-kč. Link HERE.
Podpatky - PRIMARK - 17 Eur.



Šaty - Modino.cz - 1160,-kč sleva - Link HERE !

Ještě jednou tímto  článkem děkuji Modinu za krásné šaty !

Přeji všem krásný den. =)

Vaše....




You May Also Like

4 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY