Week in pictures vol. 49

by - 10:32:00

Krásné ráno a skvělý start do nového týdne všem !!!
Musím zaklepat, že nám to letní počasí stále drží a předpovědi rosniček se nevyplńují. Ikdyž minulý týden párkrát sprchlo, tak hned po dešti vyšlo sluníčko a ulice opět krásně vysušilo. Tentokrát jsem měla štěstí a když bylo to největší teplo, tak jsem měla překvapivě celé odpoledne volné a tak jsem si ho konečně užila doma na nafukovací zmrzlině a hordou melounu. Samozřejmě jsem už byla každý den v práci, ale stihla jsem i tak opět vyzkoušet nové věci v Praze, abych vám mohla dát zase tipy, kam zajít. =)
Tak jdeme se na to vrhnout rovnou ve fotodokumentaci ...:




Úterní dokonalé počasí a strávený čas doma u bazénu.. =)

Abych se jen neválela, tak jsem si letos poprvé vyrazila s Lukášem na vejlet na kole a odměna za ty kopce musela být !! Zmrzlina z cukrárny Hájek Hájková. =)



Byla jsem na shellacu a tentokrát jsem si zašla jinam než obvykle ! Byla jsem v Novodvorské plaze v nově otevřeném Nail baru, který mají opět vietnamci, ale mají to tam moc hezky udělané a zatím vždy volno, kdykoliv příjdete ( Dělají i pedicuru ). Poslední dobou jsem konečně přestala experimentovat a vymýšlet co originálního bych si na nehty dala a tak jsem vsadila na přirozenost - perlet´ovo porcelánová né nijak více výrazná barva. =)



Můj milovaný Epiq a radost každý den do práce !
Výborný tvaroh s ovocem a vločkami je ideální svačinka a poslední dobou opět přicházím zpět na kávu a v Epiq Café jí mám opravdu oblíbenou. Pokud máte rádi jemnou chut´ kávy, je to místo přímo pro vás a pokud máte Černošice z ruky, tak ideálně kávu a dortík v Epiqu můžete spojit s nějakým výletem poblíž. =)


Nejbožejší šaty z Modino.cz !!!
Moc děkuji Modinu za příležitost si na jejich eshopu něco vybrat a za nádhernější zboží ještě naživo. K těmto šatům vám ale povím více tento týden v outfitovém postu. =)



Konečně v Donut Shopu !!!! Výborné veganské donuty poblíž Žižkovské věži ! Už několikrát jsem se na ně chystala a núspěšně, jelikož zavírají vždy po vyprodání a v neděli mají zavřeno úplně. Tentokrát jsem udělala dobře, jelikož jsem si donuty rezervovala krz jejich instagram, už ve 14.00 mi psali, že budou za chvilku zcela vyprodaní !! Takže pokud jste taky dopoledne v práci, tak doporučuji to vyřešit stejně jako já. =) Byly výborné !!!! Prostor, kde je donuterie je malý, ale krásný a můžete si zde dát i kávu a jiné nápoje. =)


Běhání s cvičením už ve Week in pictures tolik nezmin´uji, protože většinou nemám tématickou fotku. Tentokrát ale něco mám, tak i hlásím, že dodržuji běh + cvičení stále minimálně 3x v týdnu. Foto - Hostivařská přehrada. =)



Styl & Interier..... Aneb oáza klidu u Václavského náměstí - vchod z ulice Vodičkova. Poprvé jsem navštívila tohle místo a byla jsem uchvácená, po extrémně dlouhé době jsem si dala Cappuccino a bylo vynikající a obsluha na jedničku, zlepšilo mi to den. =) Už se těším zase příště !


Párty víkend ? Ano, v pátek jsem vyrazila s kamarádkou na jeden drink na Náplavku a dorazila jsem před třetí ráno a v sobotu měla kamarádka oslavu narozenin... Bohužel opravdu nemáme snad ani jednu normální fotku, ale i tak sem dám i tu nevydařenou. Nemusí být vždy všechno dokonalé ne ? =D

Občas mi chodí dotazy, kde kupuji nafukovací číslice a písmena. Chodím do Párty prodejny do Strašnic. Seženete tam skoro vše, co se oslav týče a balónky vám tam rovnou nafouknou za poplatek héliem. =)

Start oslavy byl ve VNITROBLOCKU, kde jsem překvapivě ještě nebyla. Je to skvělé místo, ale u mě má malý mínus... Nemají Aperol Spritz.. =D

Kousek od Vnitroblocku je i nové Bistro Lovely day, kde jsme udělali jen malou zastávku na panáka na kuráž =D...Určitě se na tohle místo ale chystám jít i na snídani nebo na kávu. Už jen prostory a výloha s dortíky mě uchvátila.. =D =)

Včera jsme byli ještě na rychlovéče ve Vapiánu v Quadriu a tentokrát jsem moc nadšená nebyla. Vše mi vždy chutnalo, ale plněné těstoviny tentokrát nic moc a porce opravdu dost malá, navíc mi pán udělal něco jiného než sem chtěla... Jelikož nemluvil česky, tak jsme se domlouvali v angličtině, tak nevím na čí straně tedy byla chyba, ale mě to přišlo srozumitelné =D ....


Přeji vám opět krásný týden a těším se u dalšího postu. =)

Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY