Long skirt...Ripped denim jacket and New Era cap...

by - 8:52:00

Dlóóóuhou dobu tady nebyl outfit s profláklou New Era kšiltovkou... Po delší době něco sportovnoelegantního ve spojení s oversized roztrhanou denimovou bundou... Musim tedy říct, že na konci prázdnin obléct pouzdrovou sukni ke kolenům je fuška a hlídat si stále zatažené břicho ještě větší !!! =D Každopádně takový styl jsem dřív nosila dost často a tyto prázdniny jsem něco takového oblékla asi vůbec poprvé. Myslím si, že je to hlavně tím volánkovým trendem, který toto léto nastal. Denně všichni procházíme kolem výloh obchodů a ty nás určitě dost ovlivn´ují a nejen to ! Další věc je instagram, který taky sjíždí většina z nás denně a v posledním období působilo takto : Čím větší volánek, tím více šik ! =D....
To asi i mě zatáhlo spíše do nošení elegantnějšího stylu a na konci léta jsem zjistila, že moje skřín´ je ještě plná věcí, které ještě nepocítili ani trošku letošního slunce....
Tak jsem se minulý týden vrátila k takové mojí oblíbené klasice. =)














Černý Choker - Ali Express - 0.80 Dolarů. Link HERE.
Náhrdelník - PRIMARK - 2 Eura ve slevě.


New Era kšiltovka - Molo sport - 399,-kč.
Bralet -  PRIMARK - 3 Eura ve slevě.
Sukně - h&m - 199,-kč.
Denimová rozthaná bunda - PRIMARK -25 Eur.
Kabelka - Vinted ( Lindex ) - 299,-kč.
Converse All Star - Foot Locker - 1490,-kč ve slevě.

Co vy a takováhle sportovnoelegantní kombinace doplněná profláklou New Era kšiltovkou, kterou má v dnešní době snad každá druhá holka ? Je spoustu kousků, které má každý druhý, ale druhá věc je ta, jak tyto kousky zkombinujete a obléknete..=)

Přeji krásný slunečný víkend všem. =)

Vaše....








You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY