Week in pictures vol. 50

by - 9:21:00



Krásné pondělní ráno všem. =)
Je tu další week in pictures a tentokrát kulatý a taky pro mě jeden z nejúspěšnějších a nejlepších týdnů za poslední dobu. =) Tolik dobré nálady, pocitu splněného snu a štěstí jsem dlouho nezažila. Kdo by to byl řekl, že takový skvělý týden bude zrovna ten pracovní. Díky tomu vás dnes čeká i hodně fotek a ve středu další haulový post + fotky z otevíračky nové prodejny C&A na Chodově.
Mimo to jsem zavítala opět do dalších podniků v centru Prahy, které jsem neměla do tohoto týdně ještě vyzkoušené... Taky jsem  viděla muže světa !!! Aby toho nebylo málo, tak i pro vás mám malé překvapení ve formě slevy na oblečení !!! Takže to nebudu déle protahovat úvod a jdeme rovnou na to ! =)





Konečně jsme se viděli s Ditou a zašli do kavárny a bistra - Smetanaq . Opět příjemné místo poblíž Národního divadla naproti řece. =) Moc se nám tam líbilo a kávu měli strašně dobrou a jak já mám nejraději - jemná příchut´. Takže další místo, které rozhodně doporučuji. V jídelním lístku mají i nějaké sladké wafle a k snídani lívanečky, takže určitě tam musím zavítat i někdy ráno na snídani. =)

Přišel mi balíček s Fashionbrands_cz_sk . Možná jste na mém instastory viděli unpacking video a tuto fotku taky na instagramu. Šedé Calvin Klein triko je prostě taková klasika a já po něm toužila už pekelně dlouho ! Mimo Calvin Klein věcí naleznete na Fashionbrands_cz_sk i Victoria Secret, Hollister, Gucci, Replay, Levis, UGG a spoustu dalšího. V nabídce mají věci, které u nás jen tak neseženete. Pokud u nich budete nakupovat, můžete využít slevu 5%. Stačí zadat kód BARUXX5. =)
Tak příjemné nakupování.






Už čtyři roky jsem si to slibovala a stále na to nepřišel čas... Konečně jsem zašla na snídani do James Dean Prague. Tak je úplně jasný, že jsem si dala sladkou snídani - lívance s mléčnou čokoládou a borůvkami neměly chybu. Terka si dala slanou snídani a také si ji nemohla vynachválit. Pokud chcete pocítit Ameriku, tak doporučuji. =) P.S. Jejich milkshake je opravdu milkshake s velkým M. - Hutný, sladký a opravdu se nedal ani dopít...



Tak slečny, toto je Mister international 2016, který byl minulý týden v Praze při příležitosti Muže roku 2017. Já byla pozvána do PRESTIGE HAIR CLUBU když tam byl zrovna na stříhání, abych udělala pár fotek a malé promo. =)


První úspěch tohoto týdne bylo pokoření 10k followers na Waf Waf instagramu. =) Také jsem se dozvěděla, že dle statistik máme 2. nejlepší instagram v ČR, takže kdo nás ještě nesleduje, měl by začít !! Taky si rozhodně osladit život nějakou dobrotou ve Wafu ! =) Ti co nás už sledují, tak moc děkuji. =)


Poprvé tohle léto jsme s přítelem zašli do Žlutých lázní do letního kina. Film - Než jsem tě poznala mě doslova rozbrečel, ale slyšela jsem, že kniha je mnohem lepší. =) Když nevíte co s večerem, tak zajděte do letního kina ( super romantika ), ale raději s předstihem, at´máte nejlepší místa. My jsme přišli pozdě, takže jsme seděli na lavičce na straně, ale naštěstí jsme i tak dobře na plátno viděli. =)

V práci se nám opět rozvoněl Louky květ.  Čerstvé květiny přímo z květinové farmy. =)

Další věc, která pro mě byla úspěchem a splněným snem bylo pozvání na otevíračku nové prodejny  C&A v OC Chodov. Akce jen pro zvané, kde jsem potkala skvělé a úspěšné blogerky a já se objevila mezi nimi. Jsem strašně ráda a moc mě potěšilo, že i mě  C&A vybralo a mohla jsem být na této akci. Více k této události se dozvíte už tuto středu v novém postu na blogu společně s malým  C&A haulem. =)


Byla jsem v nově otevřeném nehtovém studiu v OC Novodvorská. Je to tam moc hezké a zatím jsem spokojená, ale řekla bych, že v Nail lounge na Chodove a Černém mostě jsou stejně nejpreciznější a dají si práci do posledního detailu. =) Každopádně Novodvorská plaza je pro mě blíž. =)


Poslední prázdninovou sobotu jsme oslavili pravou vesnickou letní párty na Slapech. =) Já tam byla tyto prázdniny úplně poprvé, aspon´ jsem stihla poslední párty a počasí vyšlo skvěle. =) Cestou domů, jsme se zastavili na Slapské vyhlídce. =)

Úspěšný týden jsem zakončila s kamarádkou mým nejoblíbenějším jídlem tohoto léta. Sépiové špagety s krevetami v Pizzerii Palatino Háje a jak jinak než se sklenkou Aperolu. =)

K tomuhle týdnu bych chtěla jen říct, aby takových podobných týdnů stále přibývalo. =) 

Užijte si poslední dny prázdnin. =)

Vaše...



You May Also Like

1 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY