Mini PRIMARK haul

by - 11:51:00


Pátek, slunce, teplo, celý víkend před námi a nejnavštěvovanější post na mém blogu právě ted' - HAUL ! =) 
Ve středu jsem napsala velký post o výletě do Vídně, kde jsem se zmińovala o malých nákupech v PRIMARKU. Většinou když jezdím nakupovat do PRIMARKU, tak je to cíleně a před sezónou nebo Vánocemi. Nakoupím většinou několik plných tašek dárků, bot, kabelek, hadrů a všeho možnýho co vlastně vůbec nepotřebuju a taky hróóózně moc potřebuju. My si vždy najdeme nějaké odůvdnění i k 356 kabelce, že holky ? =D ... Tentokrát jsem ale žádné nákupy neplánovala.... Cestou z Vídně mě ale napadlo se v PRIMARKU zastavit, protože jsme ho měli při cestě a taky je přeci období (doznívajících) slev.
Primark ve Vídni má jen jedno patro a oproti tomu v Drážd'anech, který je podle mě čechy asi nejvíce navštěvovaný, je opravdu malý... Štendr se slevami jsem ale objevila a ulovila pár kousků. Krom toho už mají zimní kolekci, z čeho na mě spíš padla malinko deprese, ale dokonce jsem si něco koupila i v ní... Jak už jsem psala na začátku, žádné velké nákupy opravdu neproběhly, ale i tak se s vámi chci podělit a nové přírustky do prskající skříně. =D 







Šaty - 8 Eur ve slevě.





Košilové šaty - 5 Eur ve slevě. 



Chlupatým pantoflím jsem dlouho odolávala a na léto se mi vyloženě moc nelíbily, ale v zimě na doma budou jako dělané..... ( Ale možná s nimi vymyslím i outfit ). - 8 Eur.





Jak jsem psala v úvodu, v PRIMARKU už je zimní kolekce, ve které jsem nakupovat zatím nechtěla. Využila jsem alespon´ koupi overknee kozaček, které jsem si v zimě naprosto oblíbila. Každou zimu mám problém kozačky sehnat, protože polovinu z nich přes moje silnější lýtka nezapnu, takže než jedny z milionu objevím, je to opravdu utrpení. V PRIMARKU jsem si tedy tyto černé kozačky schválně zkusila, protože mám zkušenost s tím, že mi tam vždy překvapivě seděly... A BINGOOO !!! Tak jsem rovnou předešla obcházení všech obuví u nás a koupila si kozačky už ted´. =)
- 23 Eur.

Pásek - 4 Eura.



Set několika náramků - 3 Eura.




Choker s dlouhým náhrdelníkem - 2 Eura ve slevě ( vše v jednom balení )


Bez ponožek by to přeci nešlo.... =D 4 Eura.   

S kosmetickými potřebami jsem byla zatím v PRIMARKU vždy spokojená, ikdyž to asi nebude úplně super kvalita. Já jsem zatím k velkému utrácení za kvalitní a drahou kosmetiku nedošla, takže takový štětec mi bohatě postačí a je šíleně příjemný. =) - 3Eura.

Přeji všem krásný víkend. =)

Vaše....






You May Also Like

1 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY