One night in Vienna

by - 14:08:00


Ikdyž je deštivo a tmavo přeji vám nádhernou středu. =) 
Konečně jsem se dostala k napsání článku o našem výletu na jednu noc do Vídně. Ještě to není ani týden, co jsme se vrátili a já už bych někam zase nejradši vyrazila. Co miluji a nejsem určitě jediná jsou hotelové pokoje a ještě víc hotelové snídaně ! Výlet do Vídně jsem naplánovala z důvodu Lukášových narozenin. Myslím, že poslední dobou si více ceníme zážitků, než hmotných darů a kdy jindy cestovat a poznávat, než právě ted´. Protože jsem tedy noc v hotelu kupovala jako dárek, chtěla jsem něco pěkného a ne jen nějaký hostel, ikdyž bych se s ním určitě jinak spokojila a ušetřila bych. I tak jsem ale docela dost polevila ze svých nároků, když jsem hotel vybírala, jelikož by mě i ta jedna noc se snídaní vyšla jako 3 dny u moře minimálně.. =D Milionář zatím nejsem, ale budu ana tom pracovat =D.... Ted´se ale vlastně dostávám k tomu proč blog píšu....Chtěla bych mým čtenářům doporučovat to, co si může většina dovolit a reálně dostupné věci. Do předražené Pařížské nepůjde ani 1% z vás a noc na střeše Hiltnu si taky asi stejně jako já zatím nemůžete dovolit.....Ikdyž by nám to asi nevadilo, musím já i vy zatím zůstat nohami na zemi a uvažovat i jednat reálně....
Ted´ale zpět k tématu. =)
Vybrala jsem tedy přes booking.cz tříhvězdičkový Boutique Hotel Donauwalzer se snídaní v centru Vídně, abychom měli vše na blízku. =)

 Začneme tedy fotkami přímo z hotelu.....:



Outfit focený u hotelu. Post naleznete již na blogu - link HERE.



Výhled na město jsme taky měli. =)

Pokojů mají nespočet a za příplatek můžete mít i lepší. Já vybrala pokoj typu classic a myslím, že je bohatě dostačující... Víc než bohatě ! V pokoji je minibar, malý kávovar, lednička, televize, gauč, velká krásná postel a koupelna s kouzelným skleněným lustrem. =)

Ted´  ta milovaná snídaně....:










Už když jsem hotel vybírala, četla jsem recenze a snad v každé byla vychvalovaná výborná a bohatá snídaně. To byla jedna z věcí, která mě utvrdila v tom, vybrat pravě tento hotel. =) Dobře jsem udělala, snídaně byla opravdu bohatá, výběr z několika džusů, mlék, čajů, káva a dokonce i šampan´ské a kvalitní voda ! Vše neomezeně ! Můj pohled zaměřil velký waflovač a čerstvé těsto vedle a hned jsem si udělala čerstvou nadýchanou wafli - jak se říká - nebe v hubě.. =D No ze snídaně jsem byla opravdu nadšená, ale pokud mě už sledujete déle, tak víte, že bez sladké snídaně nedám ani ránu a opravdu si na to potrpím. =)
Co se týče personálu, tak v hotelu bylo zaměstnaných i dost Čechů a Slováků, takže jsme se domluvili úplně bez problému a všichni byli moc milí.
Dozvěděli jsme se, že u snídaní v neděli dokonce hraje i živá hudba. =)

K ubytování bych ještě doplnila, že je možné navštívit wellness zónu za poplatek 22 Eur. Parkování v blízkosti hotelu stojí 10 Euro na den. =) Když už se otevřeně rozepisuji o cenách, tak noc v hotelu se snídaní mě vyšla na 2500,-kč pro dva ! 

Centrum Vídně :






















Pár minut chůze od hotelu jsme byli v centru Vídně, kde se nacházeli historické budovy, památky a  parky jen kousek od sebe. =) Za celou dobu jsme vlastně nepoužili žádné mhd a ani jsme nepopojížděli autem, jelikož parkování tam bylo celkem drahé, takže jsme šli všude po svých a podle navigace. =) Rozhodně je ve Vídni ještě spoustu památek, které by stálo za to vidět, ale byli jsme omezeni časem a na to bychom potřebovali ještě jeden den, tak snad se tam ještě někdy vydám a všechny resty doženu.. =)

Na oběd jsme si došli do restaurace/ kavárny Café Latté. Byla jsem strašně rozhycovaná z cesty z prahy, protože jsme jeli mým autem bez klimatizace a bylo strašné horko a dusno, jediné an co byla chut´ byl čerstvý salát !! Byl opravdu výborný ! Lukáš si dal chicken strips s domácími křehkými brambůrky a měl co dělat, abych mu to taky nesnědla.. =D Takže první jídlo ve Vídni bylo na jedničku, jen cena byla trošku vyšší =/ 1000,-kč za tento klasický oběd s dvěma nápoji mi teda příjde dost...

Food festival :










Cestou po památkách jsme narazili na Food festival a nemohli jsme se mu přeci vyhnout ne ?! Poznatky z trhů ve Vídni : Naprosto dokonale vypadající stánky a každý v různém style a s rozlišnou nabídkou. Vždy dostanete pití do originální skleněné sklenice a neplatíte zálohu - nikdo se nebojí, že by s tím někdo odešel ( asi je v Praze žijí nevychovaní lidé, proto pijeme z hnusného plastu ). V každém stánku je možnost platit platební kartou a nikde nejsou hodinové fronty... Jak je tohle sakra možny ? P.S. Stanků Aperol Sprtiz nikdy není dost a na jednom menším náměstíčku byli hned tři a každý v jiné formě - DO KO NA LOST !!!!! No nebudu kecat, food festival nás lehce zdržel a ošidil o nějakou historickou památku, ale bylo nám tam tak hezky ! =) Jak je vidět na fotkách, ten nejkrásnější a nejsladší stánek s palačinkami, melounovou boulí a Aperolem jsem brala útokem ! =D

Prater :








Prater byl úplně první bod, který jsme ve Vídni navštívili. Měli jsme ještě čas před ubytováním, tak jsme zajeli přímo na podzemní parkoviště u Prateru a vyrazili na atrakce. Já jsem chtěla navštívit hlavně klasiku - velké vyhlídkové kolo ( třikrát se zatočí a vystoupíte =/ ), vysoký kolotoč. Lukáš si chtěl zařádit, takže jsme zašli na velkou vodní atrakci, kde jsem z deseti lidí byla mokrá jen já ( klasika..) a taky na horskou dráhu, ze které mám trauma ještě dnes.. =D Atrakce v Prateru stojí od 4 Eur a výš na osobu a připravte se, že všude je po 5ti minutách šmitec.. =D Ale ve Vídni je Prater taková klasika. =)

Kavárna : 


Na pauzičku na kávu ve Víden´ské kavárně jsem se moc těšila. Bohužel jsme moc nestíhali a v času večeře jsme šli právě na kávu. Kavárna, do které jsem měla v plánu zajít byla už zavřená a tak jsme šli na blind. Zastavili jsme se v kavárně Edison cestou k hotelu a spíš jsme byli zklamaní. Než nás vůbec obsloužili trvalo celkem dlouho a to nebylo plno..Objednali jsme si 2x kávu a dezert napůl, kávu donesli, ale dezert stále po 15ti minutách nikde. S dezertem jsme se tedy rozloučili a už nás i přešla chut´, když jsme se rozhodli zaplatit, tak najednou běželi do kuchyně pro dezert, který za to čekání stejně vůbec nestál a ani se nám nikdo neomluvil.... Takže jednu z věcí, na kterou jsem se těšila hned po snídani ze všeho nejvíce, jsme absolutně prokaučovali.... ( Vynahradil mi to ale ten božský food festival ). =)

Drink :

Večer byl takový liják, že už jsme si mysleli, že zůstaneme zatulení v hotelové posteli.... Ale ve Vídni na jednu noc a nikam by jsme nešli ? To přeci nejde ! Vzali jsme deštníky a vyrazili na blind do nějakého baru, který bude co nejblíž hotelu, protože v tom lijáku to na žadné romantické noční procházky bohužel nebylo. Zastavili jsme se na drink ( spíš na více drinků ) v Alser Café. Měli několik druhů Spritzů, takže do mě padl okurkový a taky Rose Spritz s kvítky růží. =)

Nákupy :
Další den jsme po snídani museli vyrazit do Pahy, protože měl Lukáš odpoledne ještě nějaké povinnosti, ale to bych nebyla já, abych ho neukecala na rychlou zastávku v PRIMARKU... =D hihihi..
No PRIMARK je kousek od Vídně cestou na Prahu, takže to bylo fajn, ale je tam jen jedno patro ( v Drážd´anech je PRIMARK mnohem větší a lepší). Já jsem ale nechtěla vůbec utrácet, jen jsem chtěla rychle občíhnout doznívající slevy a byla jsem úspěšná !!! Nesla jsem si jen jednu poloprázdnou tašku, ne jako obvykle 10, které se nevejdou ani do auta..=D.. Každopádně i tak jsem nafotila mini haul a můžete se na něj těšit jíž tento pátek tady na blogu. =)

Tot´ v bodech náš výlet na jednu noc do Vídně. Snad jsem vám dodala i další inspiraci kam na výlet, opět pár km z Prahy. =)


Mějte fajn den.

Vaše....





You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY