Opening new C&A store and mini haul

by - 11:27:00


Tuto událost považuji zatím za jeden z mých největších blogerských úspěchů za první rok, co blog mám a píšu. =) Jsem strašlivě ráda a ještě ted´ nadšená, že jsem byla pozvána na tuhle akci s dalšími blogerkami, které jsou mou inspirací, byla to pro mě opravdu čest. Děkuji  C&A za pozvání na skvělou akci, příležitost a taky za nádherné dárečky. Tohle je pro mě postupné plnění mého snu a jedna z odpovědí na to, co dělám a že to má nějaký smysl a asi nejsem úplně nejhorší.. =D
Celá akce tedy byla jen pro zvané, tak jsem vám chtěla alespon´ napsat článek s fotkami, abyste věděli, jak akce probíhala. =) Taky jsem vám rozhodně chtěla nafotit, co jsem v nové kolekci  C&A pořídila, protože to vás vždy zajímá ze všeho nejvíc.
Tak jdeme na to !

 Rozlítaná jsem dorazila na akci, protože jsem celý měsíc žila v domnění, že akce je jiný den....Okamžitě jsem si ale připadala jako princezna. Do nové prodejny  C&A vedl červený koberec, všude byli moc příjemné hostesky a uvaděči, kteří ihned našli mé jméno na guest listu a pozvali mě dovnitř, kde jsem vzápětí dostala do ruky zlaté psaníčko uvnitř s dárečkem od  C&A. =)

Každý si mohl u stánku s květinami sestavit vlastní suchou květinu, která je nyní krásnou domovní dekorací, která vydrží. =)


Další stánek byl malý fresh bar s domácí limonádou a dvěma druhy čerstvých fresh džusů. Každý fresh se dostával do krásných skleněných sklenic, které si pak každý mohl odnést domů, jako dáreček. =)

Živý luxusní cataring a dostala jsem od pána skvělé doporučení, čím začít, čím následovat a čím několikachodové mini menu zakončit. Vždy si mě našel v průběhu nakupování a příjemně mi nabídl. Každý na akci byl nadmíru milý a připadala jsem si úžasně. =)

Každých 15 minut byla v obchodě přehlídka nadcházející kolekce, která ještě není v prodeji. =)


Nejoblíbenější aktivita byla samozřejmě vybírání a zkoušení hadříků, ale to asi nikoho z vás nepřekvapí... =D


Co jsem si tedy pořídila ? ......






Je to sice lehce depresivní, ale už se objevují zimní kolekce a této army párce s výšivkami jsem nemohla odolat. Alespon´ jsem připravena a úderem zimy hned vytáhnu nějaký nový kousek. Na chladnější večery už se možná bude hodit i ted´.
1298,-kč





Kimona ted´ frčí a v baby odstínech tyrkysové a růžové ? To byl můj jasný favorit !
498,-kč



Nebyla bych to já, abych také nekoukala po něčem odvážnějším na nějaké večírky. Hlavně chci dát šanci zazářit všem mým krásným podprsenkám, které většinu času nejsou vidět... =D
Sít´ovaný top s dlouhým rukávem a nášivkami se bude hodit na všechna roční období. =)
249,-kč



Tyto dlouhé černé košilové šaty a s výraznými volánkovými rukávy byli schované mezi regály a na poslední chvíli jsem na ně narazila. Sice černou moc nenosím a snažím se být vicebarevná a výraznější, ale takové kousky jsou základy šatníku a je spoustu akcí, na které se budou rozhodně hodit.
498,-kč

Novou prodejnu na Chodově musíte určitě omrknout a určitě i novou kolekci, příjemně mě překvapila. =)

Krásnou středu !

Vaše......




You May Also Like

1 komentářů

  1. Tak to je super, že si bola medzi pozvanými a je to krásna príležitosť pre blogerku :) Inak z toho, čo si si vybrala sa mi veľmi páči najmä to kimono, má strašne krásne farby :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY