Bloges Art Market

by - 11:53:00

Krásný slunečný pátek všem ! Že by poslední záchvěvy léta ? Hned je ten den lepší a ještě před víkendem. =) Pro ještě lepší náladu vám dnes píšu článek o Bloges Art Marjetu a přikládám haul s tím, co jsem tam koupila. tyhle články jsou obsahově a časově náročnější, ale mají nejlepší odezvu a tak se už těším, že se s vámi o mojí radost opět podělím. =)
Tak jdeme na to !



 Každá blogerka měla svůj koutek se štendrem a s paletama na různé dopln'ky, kabelky a boty. Každý Bloges Market je udělaný v takovém pankáčovém stylu a má to něco do sebe. Kabinky jsou například uplný masakr a tentokrát jsem čekala dost dlouho, než na mě přišla řada. Ale všechny blogerky a prodejci byli moc milí a všechno bezproblému na vyzkoušení půjčili. =)
Pokud vás zajímá, kdo všechno na akci prodával - Link HERE.

Mimo rozprodávání blogerských šatníků jsou vždy na akci i další originální prodejci a značky. =)


 Opět úžasná Carbickova bijoux .



 Michaela Lingerie/Visím.

 MDMA Fashion

FurtPlnej


Instax koutek, kde se mohl každý vyfotit a hned si fotečku odnést. =)


Provoní, kde si každý opět mohl vytvořit svou vlastní květinu. =)



Brenda nails, kteří dělali krásný shellac přímo na místě.


Pinzary brows, kteří dělalo krásné třpytivé pusy.

Bezkonkurenční Toni&Guy.


Co by to bolo za akci bez dobrého jídla a o to nouze nebyla !



Různé kuchyně, různé chutě a každý si přišel na to svoje...

Mimo jiné byl dlouhý doprovodný program (hudba, kapely atd..) až do večerních hodin, ale to už jsem na Bloges Marketu nebyla. Každopádně akce zase splnila mé očekáváni, taky doplnila poslední volná místa ve skříni a lehce vyprázdnila peněženku.. =D

Tak a co jsem si koupila :





Diář ze kterého jsem naprosto nadšená. Na akci se objevila i autorka nových Love and Story diářů, které zkrátka nemají chybu. Jsem mezi prvními, kteří diáře vlastní a tak si u mě na instagramu můžete zasoutěžit o slevové kupóny. =)



Košile s výšivkami Only. Koupená od blogerky WNB Kristeen.  - 150,-kč




Šněrovací košile NAKD Fashion. Od blogerky Dominika.po. 170,-kč.



Černé haremové kalhoty Lindex. Bohužel nevím od jaké blogerky přímo jsou, ale jsou super =D . 299,-kč.





Můj nejoblíbenější úlovek na který jsem narazila až u odchodu. Transparentní prošívané tričko Tezenis. Od blogerky WNB Mischa.

Na konec jen dodám, že už se těším na další Bloges Market. =)

Když už jsme u těch bazárků, tak zítra se koná akce Jarmark Ona Dnes, kde budu rozptodávat šatník zase já a že toho mam milióny. Budu ráda, když se na akci stavíte. Pro pravidelné čtenáře sleva... =D

Mějte se krásně. =)

Vaše...







You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY