Week in pictures vol. 55

by - 9:02:00


 Krásné  pondělní ráno, ležím v posteli, snídám, do pokoje mi se mi vkrádají sluneční paprsky a píšu vám pondělní Week in pictures. Pondělí jak má být, jen abych stihla schůzku v 10:00 !!! =D
Doufám, že minulý týden, který byl vylepšený o jeden sváteční den jste si moc užili. Konečně jsme zažili babí léto, počasí opravdu přálo. =)

 V pondělí jsem končila v práci, kde jsem pracovala na recepci. Loučila jsem se s kopou napleklých borůvkových cupcakes. =)

Nafotila jsem vám haul z nákupů na bloges Marketu. Link HERE.


V týdnu jsem také byla fotit pro instagram Marina Ristorante. Zažila jsem pocit splněného snu, když jsem si v 10 ráno vychutnávala tento dokonalý cheesecake s vyýhledem na Pražský hrad a sluncem v zádech. =) Jen při takové práci opravdu dieta držet nejde.. =D


 Volný sváteční den jsme využili k delší vyjížd'ce na kole až an hrad Karlštejn v dívčím osazení. =)


 Výlet samozřejmě nemohl proběhnout bez zastávky na kávu, Aperol a nějaký zákusek.
Naše zastávka byla v Dobřichovicích v italském obchůdku a kavárně La Fontána.






 Tento týden taky na pražském Výstavišti probíhal Jarmark Ona Dnes, kde jsem tentokrát získala s kamarádkou stánek a rozprodávaly jsme naše šatníky. Je to obrovská akce, kde je spoustu prodávajících,a le je těžké se tam dostat. Mě ale obecně bazárky s oblečením v pozici prodejce nikdy nesplnily očekávání. Nyní na Jarmarku jsem se dost kousků zbavila a jsem ráda, že se mi zase v pokoji uvolnilo místo, ale s cenami jsem musela vážně dost dolu, lidi jsou hrozní smlouválci a to myslím, že jsme s Nikčou prodávaly dost levně i tak.
Ale výdělek máme, prázdnější skříně taky a fajn společně prožitý, prokecaná a prodrbaný den také. Přímo u našeho prodejního místa byl stánek Starbucks, takže k výborným nápojům opravdu nebylo daleko. =)


 Jeden z dnů mi taky zlepšil kurýr s velkou krabicí. Dorazil mi balík od Royal Dog. To je výborný ovocný Cider. Nejen, že krabice byla plná Ciderů, ale taky byl uvnitř krásný dopis, věneček do hlavy a jablíčkový výrobník na led. =) Tímto moc děkuji Royal Dog Cider !

 Do obchodů jsem také vlezla, ale tentokrát jsem koupila jen pásek a to protože mi akutně padaly kalhoty.. =D Každopádně ted' mám seznam must have kousků, ale ještě nikde nesplnily mé očekávání na 100%. Zatím nákupy odkládám do otevření nové části s obchody v Centru Chodov, protože tam bude opravdu z čeho výbírat a první den oficiálního otevření máme očekávat i velké slevy. =) No už se moc těším !!





V neděli jsme si s rodinou udělali příjemnou procházku opět v našich oblíbených Dobřichovicích, kde je spostu krásných starých i nově zrekonstruovaných míst. =) Zastávku na kávu jsme si opět a už podruhé v tomto týdnu udělali v La Fontáně. =)

Myslím, že týden proběhl na jedničku a snad nám to babí léto ještě chvilku vydrží, dnes to vypadá nadějně !

Spoustu sil do nového týdne přeji. =)

Vaše....


You May Also Like

2 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY