Positive outfit for rainy day

by - 7:56:00

Krásné středeční ráno =) . Než vám napostuji celý Bloges Market a haul z něj, tak vám ještě postuji outfit z toho dne. V neděli bylo opravdu takové depkoidní počasí - mlha, deštivo, zima...Prostě takové to počasí, kdy vám nedrží jakýkoliv účes a nejradši byste celý den leželi v posteli s čajem, sladkostma a sjížděli romantické filmy. Můj den byl ale rozhodně úplně odlišný. Dopoledne jsem strávila ve vlaku na cestě z Českých Budějovic, kde jsem celou dobu upravovala fotky a pracovala v opuštěném a studeném kupé. Přijela jsem do Prahy, stihla jsem se jen rychle obléct a vyrazila přes celou Prahu do Pražské Troji na Bloges Market, kde už se rýsovala dlouhá řada podel louží....
Jo vím, tento článek nezní ani trošku pozitivně.. =D Ikdyž moje nálada nebyla zrovna nejlepší, opět jsem sáhla po světle růžovém svetru, roztrhané džínsce, kožených kalhotech, protože latex a kůže ted' frčí o 106 !! Celek už jsem jen doplnila rozkvetlou kabelkou a nepřehlédnutelnými náušnicemi.

Náladu mi pak rozhodně zlepšily nákupy, dobrá káva, kamarádka a nejvíc nový diář od Love and Story Diaře , o kterých se na blogu dozvíte taky co nevidět !

A ted' už celkový look :













Náušnice - h&m - 30,-kč ve slevě.
Kabelka - Vinted  - 699,- . Link na uživatelku HERE.
Svetr - Instagram shop - Anetdel.shop - 400,-kč.
Denimová roztrhaná bunda - PRIAMRK - 25 Eur.
Kožene kalhoty - PRIAMRK - 12 Eur.
Boty - h&m - 300,- ve slevě.

Mějte fajn den. =)

Vaše....



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY