Autumn haul

by - 9:27:00



Krásné středeční dopoledne ! Možná jste si všimli, že hauly jsou ted' na blogu častěji, není to ale pro to, že bych více nakupovala...Rozhodla jsem se je psát průběžně a častěji. Tím pádem jsou hauly kratší, ale čerstvější na to, abyste si dané kousky mohli taky pořídit. Vůbes si nedovedete představit kolik času a úsilí taky zabere nafocení celého haulu a pak taky úprava fotek a celý článek. Takže i pro mě je příjemnější fotit hauly častěji, po menších částech, než během jednoho dopoledne nafotit 67497587 nových kousků ze skříně a většinou na nějaké ještě zapomenout... Během včerejšího dopoledne jsem vám tedy zase opět úplně sama na dálkové ovládání přes telefon nafotila první podzimní haul. =)

Džíny :






Perličkové džíny byly jasný Must have letošního podzimu a když už, tak už, at' jsou poperličkované po celé jejich délce. Tyhle krásky jsem sehnala ve Stradivariusu a překvapily mě svou nízkou cenou !
Čekala jsem, že cena bude rozhodně kvůli perličkám vyšší, ale stály 799,-kč a ještě je mají ve dvou dalších odstínech, tak pokud je chceš taky, šup tam !!! Link HERE.








Co jsem zkrátka nutně potřebovala, né jako must have, ale takový základ šatníku, byly černé džíny s dírami a s trendy roztřepenými konci. Černé džíny člověk zkrátka potřebuje a ty moje co jsem měla už pomalu doslužují. Vždy když si jdu cíleně pro džíny, tak mířím do ZARY, kde mi sedí vždy úplně nejlíp a cena je taky přijatelná. Tyto stály 899,-kč. Link HERE.


Následující 3 kousky jsou pořízené v posledních slevách v Reservedu.




Růžové mikinové šaty s nařaseným rukávem - 249,-kč











Krásný růžový cardigan kvalitně proplétaný - 399,-kč







Zajímavě zpracované sportovněelegantní triko - 129,-kč.

Dopln'ky :
Všechny tři kousky jsem koupila minulý týden v Sinsay.

Druhý perličkový kousek v mém šatníku je malá černá kabelka, která v Sinsay stojí 249,-kč a to není ve slevě !!!!
Módní obal na mobil, který ted' prodávají ve více obchodech, ale v Sinsay určitě nejlevněji - 129,-kč.
Čepice s nášivkou květiny také za bezkonkurenční cenu 129,-kč.

Iam Sales :




Už delší dobu jsem koukala po mohutných vícekruhých náušnicích a narazila jsem na ně ve slevách v Iam. - 149,-kč







Do Iam jsem náhodně zašla i včera večer a odnesla si všechny tyhle skvosty za pár korun, tomu prostě nešlo odolat. Ceny jsou vidět na fotkách a vše je kupované včera, takže dnes můžete na Iam zaútočit taky a určitě neodejdete s prázdnou.






Pásek s nášivkami květin jsem sehnala ve Stradivariusu za 249,-kč.



No a protože se blíží zíma, tak na klíče jsem chtěla samozřejmě nějakou chlupatou bambulku, protože kdo je ted' nemá jakoby nežil.. =D Já jsem nikdy nebyla troškařka, takže jsem rovnou koupila trojitý chlupatý přívěsek v Tally Weijl. =D - 199,-kč Link HERE.

No a kdybych si nepořídila boty, tak bych to přeci nebyla já. Tyto kované kotníkovky ted' rozhodně frčí a hodlám si je ještě pořídit v béžové se stříbrným provedením.
Tyto jsou z Deichmannu - 1199,-kč Link HERE.


Tak tohle je moje první podzimní nákupní inspirace. =)

Mějte se krásně a v pátek opět post na blogu.

Vaše...



You May Also Like

1 komentářů

  1. Mne sa hlavne páčia tie perlickové rifle a náušnice :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY