Week in pictures vol. 57

by - 11:06:00


Krásné slunné pondělní ráno ! Musím říct, že minulý týden se opravdu díky nádhernému počasí vyvedl ukázkově. Kávičky a snídaně na terasách si užívám co to jde, než skončí úplně. Ze slunce čerpám energii a o víkendu jsem počasí využila k aktivnímu výletu na kole na Šumavě. Tak doufám, že nám to ještě chvilku vydrží, člověk má díky tomu hned lepší náladu a spoustu energie. =)


První pracovní den jsem minulý týden začala naprosto perfektně energickou snídaní ve Venue, kde jsem byla úplně poprvé. Mají tady taky Nemléko a tak jsem si dala Cappuccino s nemlékem, to je moje nejoblíbenější kávová kombinace a vždy mě potěší podniky, které Nemléko mají. =)


Po pondělní pracovní schůzce jsem stihla ještě oběhnout pár obchodů. Sehnala jsem třeba tyto krásné šaty v Reservedu ve slevách za 249,-kč a tak se zase schyluje k dalšímu haulu. =)

Taky jsem sehnala must have tohoto podzimu/zimy. Kované kotníkové boty. Tyto jsou z Deichamnnu za 1290,-kč. Měli úplně poslední v mém čísle, takže jsem to brala jako znamení.. =D


Jako každý měsíc jsem byla opět na fyzioterapii na lymfatické masáži, chodím do Černošic, kde jsem moc spokojená - Fyzioterapie Černošice. Protože na zavodn´ování a lymfatické otoky z neznámých důvodů trpím, tak už sem pravidelně docházím přes rok. Je potřeba občas fyzioterapeutce udělat radost, když se o mě tak zodpovědně stará. =)

Byla jsem po dlouhé době i v Epiq Café, jelikož už nepracuji na recepci, která sídlí nad Epiqem nejsem tu tak často, takže když se tu občas objevím na výpomoc rozhodně toho využiji a udělám si v Epiqu zastávku. =)




Konečně se otevřela nová část Centra Chodov a tak jsem to musela jít omrknout co nejdřív ! S holkami jsme si to spojily i s obědem, svačinkou a samozřejmě jak jinak než nákupy. Musím říct, že jsem naprosto nadšená, protože na jednom místě jsou konečně všechny moje oblíbené obchody a taky spoustu nových značek, které u nás v ČR ještě ani nebyly a to samé platí k  restauracím a kavárnám ! V neposlední řadě taky zcela nové kino. Myslím, že to bude moje nejčastější místo na velké nákupy. =) Bohužel ale první dojem nebyl úplně příjemný, ale to se dalo samozřejmě čekat. Prostě novou část centra chtěl vidět úplně každý a ještě navíc, když bylo díky slavnostnímu otevření spoustu slev, takže všude byly nekonečné fronty a hrozné horko !!! =D Tak už se těším, až se to tak trošku zklidní a ještě dootevřou poslední obchody a já speciálně čekám na Forever 21 ! =)

Po půl roce konečně na kosmetice a naprosto nadšená !!! Nedávno jsem začala spravovat sociální sítě jedné moc šikovné kosmetičce, která nikdy neměla žádné stránky, FB ani instagram... Ale i tak má neustále narváno a plno věrných zákaznic, pro ně právě sociální sítě chtěla vytvořit, aby byly informované o novinkách, akcích atd... 
Hana Jurašková má kosmetický salón kousek od Letné. Kosmetika u ni trvá skoro hodinu a 45 minut a je to naprostá bomba... Kromě masáže obličeje a hrudníku, dělá i masáž hlavy, rukou i nohou.. Vše je obsaženo v jedné návštěvě společně s čištěním pórů, peelingem i maskou. Nakonec vás Hana i nalíčí a nepošle vás domů mastné a zarudlé, což je naprostá bomba !! Kosmetika.hj

Jedno krásné předschůzkové slunné ráno a snídaně v Bakeshopu, byla jako sen !







Víkend plný slunce, přírody a sportu na Šumavě u babičky a dědy, bylo božsky až na ten vykrmený pupek od babičky.. =D

Na kávičky a siesty po procházce s mámou taky došlo. =)

Nebespán boutique hotel je skvělý hotel na Kašperských horách, kde mají i výbornou restauraci/kavárnu.

Cestou do Prahy jsme si udělali ještě zastávku v Sušici na Café Crema v Café Madam Čokoláda. Káva byla opravdu vynikající, ale na žádné sladkosti už raději nedošlo.. =D

Slunné víkendové počasí přetrvalo i do nového týdne, tak doufám, že ještě vydrží. 
Mějte super úspěšný a příjemný týden. =)


Vaše...








You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY