Pearl jeans, long shirt and crop sweater

by - 8:57:00

Krásný pátek.. Konečně !!! Ale musím říct, že týden opět utekl jako voda. Dnes postuji outfit z víkendu, který jsem strávila na Šumavě. Outfit jsem fotila v nejvetším podzimním horku s oblohou bez obláčku. Tyto podmínky nejsou pro focení vždy úplně ideální, protože fotky jsou až moc přepálené světlem a ve stínu je zase až moc tma, teda aspon' v neděli tomu tak bylo. Fotila mě mamka, kterou ještě musím víc ve focení zaškolit, ale i tak má ode mě pochvalu.. =D Nevěřili byste, jak je náročné všechny ty outfity fotit a někoho vždy poprosit, ukecat a donutit aby si udělal chvilku a udělal vám pár fotek. Potřebovala bych se vždy rozpůlit a nafotit se sama, abych byla spokojená a abych si nepřipadala vůči druhým otravně a povrchně... Ale to je proste blogování, dokud jsem si to nevyzkoušela, tak jsem nevěřila kolik času a úsilí to člověku zabere. Na druhou stranu díky založení blogu mám ted' skvělou práci, která mě naplńuje a celkově jsem št'astnější a spokojenější a nehodlám v tom povolit ! Nejraději bych do blogování dala ještě více, ale vše nejde hned a nic není tak jednoduché, jako na první pohled vypadá...
Ani jsem nečekala, že se vám dnes tak rozepíšu. Vždy začnu psát a ani nevím co z toho nakonec  vznikne.
Ted' už tedy zpět k outfitu. Opět jsem oblékla mou nejoblíbenější kombinaci barev a momentálně nejoblíbenější kousek šatníku - perličkové džíny. Cropový svetřík jsem po focení musela ihned vsléknout, bylo ukrutné horko, ale bez něj by nebyl celkový look tak zajímavý a inspirativní do podzimního počasí.












Prstýnek - Sinsay - 79,-kč v balení s dalšími třemi.
Kabelka - Vinted ( Terranova ) - 70,-kč Link an uživatelku HERE.
Chlupaté pompony - Tally Weijl - 199,-kč. Link HERE.


Brýle - PRIMARK - 4 Eura.
Rolák - h&m - 199,-kč ve slevách.
Dlouhá košile - PRIMARK - 7 Eur.
Džíny - Stradivarius - 799.-kč. Link HERE.
Tenisky - Humanic - OMG -  1099,-kč.

Přeju vám krásný víkend. =)

Vaše....








You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY