A little cheerful

by - 7:54:00

To je zase rychlost a máme skoro půlku pracovního týdne za sebou. Dneska se budu tak trochu chlubit, protože o víkendu jsem měla z těch outfitově úspěšnějších dnů a musela jsem se sama pochválit.. =D Zkrátka asi každý zná ty dny, kdy stojí před hadrami přetýkající skříní a stejně si říka, že nemá co na sebe a v hlavě se mu promítá, co všechno si ještě musí koupit...Vždy si říkám : Tohle jsem měla oblečené minulý týden,tohle včera a tohle už jsem na blog fotila... Každý den bych nejraději vymýšlela něco nového, co jsem ještě ani jednou neoblékla, ale to prostě nejde, ikdyž mám pocit, že stejný outfit na sebe obléknu skoro minimálně.
Tentokrát jsem si ale stoupla před můj štěndr, který je na pokraji zřícení, protože už je nechutně přehlcenej hadrama, ale nějak jsem přesně věděla kam sáhnout... Vytáhla jsem nový roztrhaný croptopový svetr a napadlo mě si pod něj obléknout krajkové šaty. Oblékla jsem se a normálně jsem se musela do zrcadla pochválit, přišlo mi to super.. =D K tomu overknee kozačky a sexy outfit byl na světě, teda já si myslím, že je celkem sexy...Co je ale důležíté, když chcete být sexy : Stále vkusně a na úrovni !!!... 
Ted' už tedy dost té samochvály !! =D Každopádně věřím, že se najdou i tací, kterým se třeba můj dnešní outfit líbit nebude, ale já jsem měla pocit, že mi padnul dokonale a cítila jsem se v něm super, jen mi teda byla už trošku zima no.... =D













 Náušnice - Tally Weijl - 199,-kč v balení i s náhrdelníkem.

Svetr - Bershka - 699,-kč Link HERE.
Šaty - Mango Fashion arena - 299,-kč.
Kozačky - PRIMARK - 28Eur.
Kabelka - Vinted ( Mohito ) - 399,-kč.

Myslím si, že tímto outfitem bych vás mohla trošku inspirovat k tomu, abyste nenosili v zimě jen džíny/kalhoty a svetry/mikiny, Co to zkusit třeba takhle ?
Napište mi do komentářů, jestli se vám tento outfit líbí ? =)

Krásný den !

Vaše...


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY