One naked shoulder

by - 8:32:00

Ještě jsem skoro nezaregistrovala nový týden a už je skoro fuč a víkend je před námi !!!
Po pravdě tento týden a hlavně včera jsem absolutně nestíhala a nevím kam dřív, opět jsem ve fázi, kdy toho mám hodně, ale každopádně vás o outfit post neošidím ani tak. 
Dnes se asi nebudu o ničem zajímavém více rozepisovat, ale ve zkratce bych chtěla vyzvdvihnout rolákový svetr na jedno rameno, který děla celý outfit zajímavým a originálním. Takové kousky mě zkrátka baví ! Nemám ráda úplně extravagantnosti a nebo nějaké velké vyčnívání z davu díky oblečení...Rozhodně ale miluji když jsou běžné elegantí nebo sportovní kousky něčím zajímavé a jiné. Myslím si, že nikoho krom starých důchodců tím šokovat rozhodně nebudete, spíš naopak, na tento svetr jsem měla spoustu krásných ohlasů.
Tento outfit jsem volila na rodinný oběd a všem, až na mou babičku se outfit a svetr líbil. Bohužel babička byla doslova rozčarovaná a řekla mi, že budu mít artrózu v ramenním kloubu, samozřejmě v tom odhaleném. No a ve finále tento svetr způsobil rodinnou hádku, tak já vám vlastně nevím ... ? =D 














Náušnice - Iam - 30,-kč ve slevě.
Kožich -  h&m - 300,-kč ve slevách.
Svetr - Blogerský bazar v The Senses ( NAKD Fashion) - 250,-kč
Kabelka - dárek z ciziny.
Džíny - ZARA - 899,-kč
Boty - PRIMARK - 15 Eur.


Jako vždy přeji jen to nejkrásnější, takže si moc užijte první adventní víkend !!!


Vaše...


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY