Week in pictures vol. 63

by - 8:35:00


 Krásné pondělní ráno, já ho mám asi úplně nejlepší ze všech pondělních rán za poslední dobu, protože akorat sedím u kadeřníka. Lepší start týdne jsem si nemohla vybrat.
Každopádně jako každé pondělí se vracím k týdnu minulému a opět koukám, že jsem toho stihla za minulý týden opravdu hodně, takže se už nebudu déle zdržovat a rozepisovat v úvodu, stejně vás nejvíce zajímají fotky.. =D

 Minulé pondělí také nebylo vůbec špatné, nastartovala jsem ho ve Starbucksu, kde jsem si udělala malou office a nasále první vánoční atmošku. Nejen díky vánočním hrnečkům, ale také díky vánoční hudbě, která přes celý Starbucks zněla a tak si říkám, že to zase šíleně rychle uteklo a já ještě nemám žádné dárky.. =D




 Ve Waf Waf jsme vymmýšleli vánoční edici wafhot drinku a zadařilo se. Ode dneška je tahle bomba v prodeji. Tak kdo zachrání pana perníčka ?? =D

 Nový shellac a opět se mi zastesklo po světlých tónech. Opět Nail Lounge Zličín.


V úterý jsem byla na výborné snídani v Café B Braun a také pro vás na instagramu vyhlásila na balíčkovou snídani soutěž, tak se koukejte zapojit ! =)

Tento týden jsem opět nevynechala cappuccino s Nemlékem v Cacau !!! Ujíždím na něm neskutečně ! =D


První porozhlédnutí po vánočních dárkách s mamkou... Byly jsme tak splavené, že jsme si místo teplé kávy musely dat Refresher ze Starbucksu.


 Píšu to vždy a všude, stoprocentne nejlepší a bezkonkurenční snídaně v Praze, kde jsme měla moc příjemnou pracovní schůzku a pak nejedla až do večeře.. =D La Bottega Linka.



Ultra rychlá zastávka v The Senses na Fashion hand blogerském bazárku a neodešla jsem klasicky s prázdnou-.. =D

 Táta měl narozeniny, tak jsem rodinu vzala na oběd do naší oblíbené mexické restaurace - Barabizna, kde si to zamiluje opravdu každý !!! Pokud jste tam ještě nebyli, musíte to, co nejrychleji napravit !



 V sobotu se konala obrovská akce - Transmission v O2 Areně,  kde jsem byla díky Amundsen vodce.
Můj šálek kávy to úplně není musím říct, ale byl zážitek tuhle mega párt zažít a vidět, jen ted' přemýšlím, jestli to byl kladný zážitek, řekla bych, že spíš naopak. Ještě štěstí, že v Amundsen stánku měli strašně dobrej okurkovej drink. =) =D






V neděli jsme měli ještě jeden narozeninový rodinný oběd v Pizzerii Vinice, na kterou budu mít dnes spíše špatnou recenzi. Chodíme do téhle restaurace opakovaně, ale včera jsme byli dost zklamaní. Nejspíš změna kuchaře, ale jídlo bylo opravdu nijaké a opravdu jsme si nepochutnali, i dezert, který vypadá nádherně, nebyl nijak chut'ově výrazný... Rozhodli jsme se, že už tady rodinné obědy opakovat nebudeme...


Krásný start a úspěšný týden všem ! =)

Vaše....




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY