Week in pictures vol. 64

by - 9:41:00



Lezou na vás Vánoce ? Na mě letos tedy rozhodně, narozdíl od minulého roku, kdy jsem absolutně vánoční atmošku nepocit'ovala. Tyto vánoce na mě působí samozřejmě stresově, ale na druhou stranu i pozitivně, tak je to naštěstí vyvážené. Minulý týden bych nezařadila úplně do škatulky super týdnů, jelikož na mě hlavně v posledních všedních dnech padl pracovní stres. Vánoce jsou prostě občas jeden velký blázinec a nějak se to blbě sešlo, měla jsem milion telefonátů, každý ode mě něco potřeboval, každou chvíli se někomu něco nelíbilo a každý chtěl všechno hned !!! No takže jsem měla nervy na dranc !!! Naštěstí víkend byl pak mnohem lepší a ikdyž jsem během víkendu měla sem tam nějakou práci, tak jsem si ho moc užila a první advent speciálně. =)



 Pondělí jsem měla ale jak vystřižené z pohádky, protože jsem ráno zasedla do křesla u mého kadeřníka Lukáše, kterého už asi také dobře znáte, pokud mě déle sledujete. Tentokrát jsme vlasy prosvětlovaly a lehce ostřihali. Změna narozdíl od předešlých není tolik viditelná, ale já jsem samozřejmě opět víc než spokojená. Takže týden nastartovaný na jedničku ! =)

 Úterý také patřilo mezi skvělé dny, jelikož jsem mohla celé dopoledne pracovat z domova a v takových případech si samozřejmě vychutnám dobrou snídani a v tomto případě domáci croissanty. Ještě štěstí, že je období velkých svetrů ! =D




 Po delší době, jsem konečně opět navštívila Studio Floren ve vánoční podobě se spoustou adventních věnců !!! Ještě ted'se rozplývám !! Květiny, věnce, dekorace už nikde jinde ! Konečně máme nějaký další materiál na instagram. Sledujete nás ? - @studio.floren Měli byste ! =D

 Jedna z pracovních schůzek ve Starbucks a já jsem nějak neodolala a po šíleně dlouhé době jsem si dala belgickou horkou čokoládu, která mi narozdíl od kávy ve Starbucksu moc chutnala ! K těm Vánocům to zkrátka patří. =)

 Koncert a narozeniny Těžkého Pokondra v Karlíně byl taky super. Nejsem nějaká fanynka, já poslouchám trošku jinou hudbu, ale každopádně hudbu od Pokondrů znám moc dobře a je to taková fajn oddychovka na kterou občas doma zapaříme.. =D Na koncertu jsem se spíš objevila z důvodu, že se s Pokondrama znám osobně a jsou to naši velmi blízcí známí. =)



Za minulý týden hned dvakrát v oblíbeném Cacau. Jednou na obědě a musím říct, že Ceaser salát byl naprosto výborný a pak sladká tečka v podání dortíku Maxi King, který byl naprostá strop ! A jak jinak než cappuccino s Nemlékem.
První poletování po dárcích a samozřejmě jsem zase něco koupila sobě, klasika. Naštěstí jsem ale sehnala i nějaké první vánoční dárečky !
Mikina - Calliope - 299,-kč slevy a koupená včera !
Sukně - Peek and Cloppenburg - zn. Review - 549,-kč slevy a take koupená včera !



Oslava 1. roku Tretters Gallery spirits shopu, kde jsem byla spíše pracovně, ale takový fajn večer nelze ani jako práce brát. =) Ústřice, kvalitní alkohol a super atmosféra.



První adventní neděle ve znamení vánoční výzdoby, vánočního relaxu, vánočního focení a trošku práce z postele. Za mě byla ideální a suprově jsem se na vánoce naladila. =)




Nedělní romantický večer na Staromáku s trdelníkem a svařákem, ikdyž je to tam vždy masakr, tak to miluju a každý rok se na to těším !! A trdelníček jsem si samozřejmě dala s nuttelkou a pak jsem si odpustila večeři žeo... =D v pohodě, stejně budem ještě několik měsíců chodit v dlouhých svetrech a kabátech.. =D

Přeji krásný zasněžený start do nového týdne a nasávejte Vánoce, je to jedno z nejkrásnějších období celého roku, ikdyž je nepříjemná kosa a brzo tma..

Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY