Week in pictures vol. 74

by - 8:30:00


 Doufám, že jste nikde neumrzli a vítám vás opět u pondělního Week in pictures !
Minulý týden jsem měla po dlouhé době celkem oddychový a měla jsem více volného času než obvykle, ale zdá se mi, že mám méně fotek než normálně do Week in pictures postuji. Když mám prostě náročné dny plné schůzek, tak toho stihnu ještě víc vyfotit. Ale čím dál tím více zjišt'uji, že když toho člověk má nad hlavu, tak toho stihne ještě mnohem víc navíc, než když má plno času a ve finále nestihne nic... Taky máte někdy podobný pocit ? =D Prostě máte spoustu času a tak se ke spoustě věcem ani neodhodláte, protože zlenivíte, ale když máte času málo, tak toho chcete ještě více stihnout a taky to tak je...
Také poslední dobou cítím, že potřebuji vypadnout někam za hranice. Naštěstí se dočkám brzy, tento týden mě čeká konečně lyžování v Rakousku plné Aperolu, jak mě znáte.. =D Konečně vypnu z vystresované Prahy, ikdyž si beru práci sebou, změna prostředí občas dost prospěje. Pomalu začínám i plánovat nějaké letní dovolené a tak doufám, že to letos vyjde a vyrazím někam dál než jen po Evropě. Opravdu dlouho jsem ted' nikde nebyla, tak se budu snažit si to pořádn vynahradit a načerpat energi za hranicemi. Nepřidá se někdo ? =D

A takto to vypadalo u mě minulý týden :

 Nové nehty a zůstavám spokoeně u gelovek. Opět z Nail Lounge a tentokrát na Zličíně. Poslední dobou zůstávám při zemi a vždy jdu jednotné barvy bez dalších přídavků v podobě ombré nebo třpytek. Snažím se přicházet na to, že v jednoduchosti je krása. =) Ale oblíbila jsem si dost matné laky a příště plánuji matnou černou, což je u mě dost neobvyklé...

 Bohužel ani tento týden jsem se v obchodech neudržela. Ale jen velké slevy a nebo potřebné věci, jako třeba oteplováky, které jsem nutně potřebovala ! U čeho ale v koupi váhám, je tato čepice, která je ted' šileně trendy, ale já nějak nevím, jestli mi sluší a jestli ke mně vůbec jde....  Na instagramu jste mě ale asi přesvědčili a zajdu si pro ni. =)

 Zdravá smoothie bowl v novém Café Mondieu v Centru Chodov. Zařazuji na seznam mezí mé oblíbené kavárny a bistra v Praze !

 Pro obchůdek Milano Moda na Letné jsem fotila mladistvou kolekci zboží. Všechny kousky, které jsem pro ně vybrala a nafotila se budou objevovat na jejich novém instagramu - milanomoda.cz.

 S mamkou na kávičce a na dortíku v Café Café, když nám vyjímečně vyšlo volno v týdnu na stejno. =)
 V Cacao Prague tentokrát zase jen take away. Ale hned 2x v týdnu. =) Jejich kávu miluju !




 Minulý týden byl pro milovníky alkoholu ve znamení Ginu ! Byl tady totiž Gin Fest. Né že bych byla milovníkem ginu, ale díky práci o těchto akcích vím a zúčastn'uji se jich pracovně. Taky jsem si díky tomu mohla vyslechnout interview těchto dvou mladých a sympatických slečen z Londýna ( Původně z Holandska ), které při studiu na vysoké škole vymyslely značku tonicu, který se nyní prodává již v několika zemích ! Double Dutch je výborný tonic v několika příchutích, který se většinou mixuje s ginem. Všechen můj obdiv těmto dvěma slečnám, které jsou majitelky této značky a sami jí se vším všudy vytvořily a získaly finanční prostředky jen díky tvrdé práci ! Miluju tyto životní příběhy a neskutečně mě to nakopává a inspiruje !

 Nedělní zdravá, ale sladká snídaně. Konečně víkend plný slunce, ikdyž byl šílený mráz, tak slunce dodá pozitivní energii hned po ránu, miluji to !



 Slavnostní opening nově zrekonstruovaného Nike storu Na Příkopech. =) Spoustu krásných nových kolekcí, ale tady jsem se tentokrát v nákupech držela. =D Dovolená je ted' přednější !

 Olympiáda plná nervů a nových kalorií u nachos s rozteklým chedarem. Tentokrát klobou dolů Ester Ledecké ! Je to bohyně a hokej vyhrajem příště, toho se nebojim ! Taky jste fandili ? Né, že bych kvůli olympiádě vstávala, ale vše co bylo v noci nebo ráno jsem pak viděla zpětně. =)

 V neděli jsem taky s kamarádem nafotila nějaký nový materiál fotek, který bych chtěla použít na článek o úpravě fotek na instagram a na blog. Tento týden bych vám ho chtěla postnout. =)

Snad nám to slunce ještě vydrží, ale tak mrznout by už nemuselo....
Každopádně příští pondělí nejspíš Week in pictures nebude, protože budu v Rakousku. Vynahradím vám to pak jako vždy velkým článkem plným fotek z dovolené. =)

Mějte se skvěle jako vždy a smějte se, je to důležité !


Vaše...


You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY