April Tally Look

by - 9:40:00

Vždy když vybirám Tally Look, celý se odvíjí od jednoho kousku, který si mě na první dobrou získá. Tentokrát to byl bomber, teda spíš barva bombru. Tmavě olivová zelená barva bombru svítila na celé Tally Weijl, takže už jen vymyslet co k tomu... ?...Ikdyž to u mě není úplně běžné, nakonec jsem se rozhodla zvolit ostatní kousky v černé barvě a tím ještě víc podtrhla barvu bomberu. Jemné tílko s krajkou, přes něj třičtvrteční kalhoty do zvonu,  které opticky protáhnou nohy... YES, to potřebuji ! Tyto kalhoty opět můžete oblékat v neskutečně mnoha kombinacích - ven k teniskám, na ples k podpatkám atd...Já už je ve skříni mám na několik barevných způsobů a základní černá barva mi ještě chyběla, což je chyba, protože si myslím, že takové kalhoty ještě hodně využiji.
Na nohy jsem obula trendy pantofle se zlatými detaily, které podle mě tolik příznivců mít nebudou.. Já jsem se minulý rok taky bránila, když se pantofle začaly nosit i normálně k outfitům a nejen do práce nebo školy..=D Říkala jsem si, že takovému trendu nepropadnu...Rok se s rokem sešel a já už kupuji zásoby pantoflíčků..=D.. Když nad tím takhle přemýšlím, můj blog by se mohl jmenovat - Holka co propadne každému trendu..=D
Tentokrát opět místo kabelky bat'ůžek, který určitě využiju na mnoha dovolených a v neutrální černé barvě se opět hodí hned k několika outfitům, takže naposledy ho na bogu rozhodně nevidíte.
Náhrdelníky, řetízky, chokery a cokoliv jiného na krk jsem tentorát vyškrtla, protože jsem nasadila výrazné zlaté kruhy s černými třásničky a s barvou bombru už jsem sladila pouze zrcadlové brýle.





























Brýle - 249,-kč nejsou na eshopu.
Náušnice - 149,-kč nejsou na eshopu.
Bomber - 699,-kč Link HERE.
Tílko - 249,-kč Link HERE.
Batoh - 549,-kč Link HERE.
Kalhoty - 449,-kč Link HERE.
Pantofle - 549,-kč nejsou na eshopu.

Jarní Tally Weijl look za námi a doufám, že jsem vás opět inspirovala a nebo nalákala na nákupy ! Příště outfit plánuji už totálně vyletněný, tak se moc těším. =)


Užijte si víkend.

Vaše...






You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY