Week in pictures vol. 80

by - 9:05:00

Opět týden zalitý sluncem a všichni jsou po dlouhé zimě jako utržený ze řetězu. Já nevím kam dřív a za dnešní týden jsem toho zase stihla strašně moc. Spoustu přínosných schůzek, akcí, focení, dobrého jídla a relaxu na slunci, ale jsem unavená jako blázen. Nestihla jsem se ani na minutu zastavit, hodit vše za hlavu, na nic nemyslet a jen bezmyšlenkovitě ležet, ale na to bude čas přeci ve stáří....=D

 Jedna ze skvělých snídaní a navíc naprosto úžasně vypadající. Banana bread z Cafefin.





 S holkama jsme byly na představení nových odličovacích přípravků od značky Nivea. Nádherná akce v Momoichi Cafeteria, kde jsme si vyrobily vlastní DIY polštářky a dostaly krom nových přípravků od Nivei taky nádherné květiny.

 Na mém instagramu odstartovala soutěž o Be Socks ponožky a stále můžete soutěžit až do čtvrtka !



 S Lucií Šumovou a Luckou Love and Story design jsme byly dotočit  pozvánku na náš Not Only Fashion Bazar v Cafe B. Braun pod taktovkou Dáši Kollarové, která bude celé video dávat dohromdy a pak následně fotit i natáčet celou akci 20.5. Na poslední fotce se můžete pokochat pár výhrami pro vás, ale bude jich ještě mnohem mnohem víc !!!
My jsme celé natáčení spojily i se skvělou snídaní. =)

 Vybírala jsem další Tally Weijl outfit, který bude už tento pátek ONLINE na blogu ! =)


 Teplé kávy už si nejedu ! V tomhle počasí moje oblíbená frappuccina !









 V jednom týdnu hned dvoje focení pro Czech Wedding, výsledky toho prvního můžete vidět v posledním outfitovým článku a výsledky toho druhého zatím nejsou, tak alespon' taková backstage ochutnávka. Připadala jsem si jako nevěsta..=D




 Pozvánka do nového Industry baru nešla odmítnout. Myslím, že mám nové oblíbené místo. Nejen, že mají super instafriendly drinky, ale taky to tam skvěle vypadá a hrajou přesně můj styl, na který bych dokázala pařit až do rána, už se těším příště. =)

 když vám udělá snídani brácha ! Po ránu většinou snídám sladké, ale tenhle avocadový toast byl taky neskutečnej, ještě v podání chlapa..=D

 Double Ducth Lover. Znáte tuhle skvělou tonic watter hned v několika příchutích ? Jestli ne, o hodně přicházíte a tak vám o ně udělám co nejdříc nějakou soutěž !  =)




 Nebyl Bloges Market, kde bych chyběla. Včera jsem si tady vážně skvěle nakoupila na léto a akci si užila ! =) Na poslední fotce je úžasná Acai bowl od The Soul Bowl, další mega instafriendly novinka v Praze ! Neni to nádhera a navíc fakt dobrá a zdravá !! Co jsem si koupila vám určitě brzy nafotím. =)





Neděle zakončená na Náplavce na šlapadlech, kde jsme vydrželi až dlouho do večera, komu by se chtělo v tak krásném počasí domů ?! Ale tím pádem moje plány s běháním a cvičením moc nevyšly, tak je musím dnes napravit, už mam špatný pocit ! =D

Doufám, že jste měli taky záživný a přínosný týden a užili si to bomba počasí, které doufám stále vydrží ! =)


Mějte krásný týden !


Vaše....




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY