Czech wedding - Tutu skirt outfit

by - 23:42:00

Když mi přišla první zpráva a nabídka spolupráce od Czech Wedding, začala jsem v první chvíli přemýšlet, jestli mě někdo minulej víkend na párty nepožádal náhodou o ruku...=D Uffff, naštěstí tomu tak nebylo a opravdu ani nic takového zatím neplánuji....
Každopádně mi ale po shlédnutí jejich webu vše došlo a po openingu jejich krásného ateliéru už jsem byla úplně zamilovaná !
Konečně tedy vysvitlo sluníčko a já vám mohu ukázat jeden z mnoha jejich krásných produktů, kterým je Tutu sukně ! Kolikrát mě samotné chodily dotazy od kámošek, co by si měly obléct na svatbu... Dnes mám pro vás skvělé řešení a nemusí se to týkat pouze svatby, já si tak vyšla i do města.
Czech Wedding prodávají tyto překrásné tylové sukně hned v několika barvách a ve třech možných délkách. Za mě stoprocentně je střední délka po kolena ta nejlepší, pokud ale máš krásné a dlouhé nohy, tak oblékni tu krátkou.... No a tu nejdelší by mohla mít klidně i samotná nevěsta !
Za mě samozřejmě vyhrála starorůžová barva a sladila jsem ji s barevným transparentním tričkem z Tezenis.
Potom, co jsem viděla krásné prostory Czech Wedding, tak jsem si rovnou řekla, že vám outfit nafotím přímo tam....Tím pádem je to dnes historicky první outfit u mě na blogu focený v interiéru.
Na fotkách si můžete všimnout nádherných lapačů snů, které taky zakoupíte přímo u Czech Wedding. Taky si můžete všimnout Lucinky - tvůrkyně Love and Story design, která se do sukní stejně jako já zamilovala a oblékla právě tu nejkratší možnou velikost a barvu vybrala stejnou jako já. =)

































Tak co ? Už jste taky Totally In Love ?
Kdybyste chtěli vyhrát voucher právě do Czech Wedding , tak doražte 20.5. na náš B&L Not only fashion bazar , protože v obří giveaway, tam taková skvělá cena bude. Mimo výhry si tam budete moci i tyto krásné Tutu sukně nebo lapače snů koupit, protože tam bude mít Czech Wedding i stánek. =)

Za několik krásných fotek bych také chtěla poděkovat šikovné fotografce Dáše Kollárové, která mimochodem na B&L Not only fashion bazar také bude a budete moci vyhrát focení s její maličkostí ! A jak vidíte, ta holka to prostě umí ! =)


Mějte skvělý víkend. =)


Vaše....





You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY