Week in pictures vol. 79

by - 9:09:00

Tento týden v jedné větě : Reklama na ukázkové počasí !
Skvělé počasí, které dělá s lidmi po dlouhé zimě divy ! Více úsměvů, více barev, více studených nápojů a taky více sportu kvůli blížící se plavkové sezóně a krátkým krat'asům..=D Nemam pravdu ? Jediné co mě tento týden znepokojovalo vzhledem ke krásnému počasí je, že mojě tělo ještě zdaleka není summer ready =D.
Každopádně přes pracovní týden jsem byla na roztrhání a tak jsem si ani to krásné počasí nestihla tolik užít, ale víkend jsem měla oddychový na Moravě. =)







 Celé pondělí na 1. narozeninách Waf-Waf, kde jsem fotila, storiesovala a tak, aneb práce zábavou ! Nebudete věřit, ale za celý den tam jsem si dala pouze lívancovou snídani a pak jsem jen odolávala. =)




 První natáčení a tvoření Welcome drinku v Tretters Gallery Spirits Shopu pro B&L Not only fashion bazar, který pro vás chystáme na 20.5. v Café B. Braun. Momentálně pro vás už máme ceny do obří giveaway v hodnotě 70 000,-kč !!! Máte se na co těšit a aby vám nic neuniklo sledujte událost a taky nově vytvořený instagram - Link HERE.



 Spojily jsme příjemné a sladké s užitečným a před natáčením jsme se pořádně nadlábly výbornou snídaní v James Dean Prague.
 Přišel mi nádherný balíček od Fashion Brands s plavky Calvin Klein, ještě vypracovat víc tělo a budu na léto spokojená. =D

 Zastávka na skvělou kávu v Sólistovi ! Taky káva, kterou nemohu vynachválit a doporučuji !



 S holkama jsme byly na openingu nového muzea na Staroměstském náměstí - Illusion Art museum Prague a docela nás to pobavilo. Doporučujeme zajít. =)

 Když je v Modrém zubu na Václavském náměstí plno, jístí to thajské bistro naproti, kde to taky nebylo vůbec špatné.=)
První letošní Angeláto, na to jsem se neskutečně těšila, ikdyž to jen a jen oddaluje mojí summer body formu... No co už, bez sladkého bych to nebyla já..=D


Obídek number 2 v nové kavárně v Černošicích - Černé dorty a vůbec to není špatné ! Musím tam zajít i na snídani a pak teprve zhodnotím an 100%.






Víkend strávený v Hodoníne, při příležitostí módní show - Dufi Fashion, kde jsem měla taneční vystoupení. Po skvělé páteční módní show, jsem si s holkama užila skvělou párty, procházky a kávičky v Hodoníně a protože bylo krásně, tak nám bylo taky krásně ! =)


Snad nám to počasíčko takhle ještě dlouho vydrží !

Mějte skvělý týden !


Vaše....



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY