May Tally Look

by - 22:11:00


Taky milujete overaly ? Já je totálně zbožńuju ! Většina z nich dělá hezký zadek a pokud mají střih, jako má ten můj dnešní z Tally Weijl, tak většinou každé holce vykouzlí krásnou postavu !
 Ráda také v overalech cestuju a celkově jsou pohodlné....To horší ale nastane, když se rozhodnete jít na záchod...=D Každopádně vše má své výhody a nevýhody, to víme..=D
Tentokrát jsem po příchodu do Tally Weijl neměla hned na začátku žádnou jasnou tutovku, ze začaátku jsem zkoušela spoustu trendy sportovních kousků s pruhem, který ted' frčí.....Po dlouhém zkoušení jsem ale stále nebyla přesvědčená, že je to, to ONO ! Tak jsem se opět vydala na obhlídku a na poslední chvíli jsem si všimla schovaného květovaného overalu a hned vedle růžové džínové bundy ! No a bylo vymalováno ! Overal má třičtvrteční kalhoty lehce do zvonu a takový střih mé postavě a né úplně štíhlým nohoum lichotí ! Když overal viděla mamka a kamarádka, běžely si pro něj hned druhý den taky ! Tak jsem zvědavá, jestli zaujme i vás....
Také jsem celý měsíc od poslední návštěvy TW snila o zlatých pantoflích na slaměné platformě, no a na prodejně bylo ještě pár posledních kusů v prodeji ! Yeeeees ! Pak už jsem jen vše doladila a oživila dopln'ky  a takový je výsledek :




























Čelenka - 129,-kč. - není na eshopu.
Náhrdelník - 149,-kč. - není na eshopu.
Overal - 699,-kč. - není na eshopu.
Džínska -  699,-kč Link HERE.
Kabelka - 499,-kč - Link HERE .
Pantofle - 499,-kč - Link HERE .

Tak doufám, že jsem na vás přenesla takovou tu prázdninovou atmosféru a taky jsem vás namotivovala k nákupu nějakého overalu, at' v tom utrácení nejsem sama.. =D

Krásnou středu ! =)


Vaše.....




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY