Week in pictures vol.85

by - 9:31:00

 Jaký byl můj předchozí týden ? No úžasnej !! A proč ? Protože jsem so ho vylepšila pár dny strávenými v Barceloně s mým klukem. Tento Week in pictures je ale spíše o tom, co jsem stihla než jsem odjela do Barcelóny a po tom co jsem se vrátila. Co se týče našeho tripu do Španělska, tomu chci nechat samostatný článek na blogu, který bude ještě tento týden ! =)



 Na začátku týdne jsem byla na sladké snídani a fajn pokecu s Mari Prachařovou, kterou většina z vás určitě zná ! Link na její Instagram - HERE.
Byly jsme spolu v kavárně Café Černé Dorty v Černošicích a jejich lívanečky doporučujeme ! =)


 Na skok schladit se Double Dutchem a ledovou kávou jsem byla v Cobra Praha, kde to mám taky moc ráda. =)
 Ve WAF-WAF mají už nové kornoutové obaly na wafles a jsou ještě více instafriendly, než ty předtím !!!
 Před odletem jsem měla spoustu práce a musela jsem upravit nespočet fotek a kde jinde u práce posedět, než v mém milovaném Mondieu na Chodově, u dobré opět ledové kávy. ( V létě jinou nepiju).



 Hurá dva překrásné dny v Barceloně ! Házím malou ochutnávku fotek, ale ty nejlepší uvidíte až v mém článku z Barcelony ! Barcelóna sice sežrala naše bankovní účty, ale stálo to za to ! Brzy se dozvíte více. =)
 Rizoto z restaurace Na Václavce bylo naprosti vynikající, možná jedno z nejlepších co jsem v čechách měla !
 Po ranním příletu zpět do Prahy jsem si dala pár hodin spánku a pak bežela na rande s holkama ! Sice jsem potřebovala prospat tak dva dny, ale s holkama jsem se dlouho neviděla.




 V neděli jsem se zastavila na posledním dnu akce Instax v Pragovce. Opět na téhle akci nechyběl ani Double Dutch ! Jinak doufám, že se tahle akce bude opakovat, protože mi přišla naprosto super, jen jsem neměla moc času na to, abych se zúčastnila nějakého workshopu.


 Taky jsem byla na skok ve Vnitroblocku na Food Blog Marketu a ochutnala tyto skvělé cupcakes od Pečeme na to.

 A samozřejmě i ve Vnitroblocku byl Double Dutch !
Doufám, že i vy jste měli prima týden, třeba někde byli, nebo plánujete nějakou dovolenou a nebo jen zajedete na skok poznat nějaké město, stejně jako já s Lukášem. Rozhodla jsem se, že do cestování chci ted' investovat co nejvíce, protože to stojí za to a kdy jindy než ted' v mládí bez závazků ! =D

Do konce týdne velký článek o Barceloně na blogu, tak bud'te ve střehu ! =)


Mějte se krásně !


Vaše....




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY