Week in pictures vol. 84

by - 8:51:00


Krásné pondělí po 14ti dnech u Week in pictures !!
Protože minulý týden jsem po našem  B&L Not only fashion bazar , který se mimochodem  perfektně vyvedl, potřebovala voraz a vstřebat všehny pocity, nestihla jsem článek napsat.... Každopádně pár důležitých informací ještě z toho týdne před tím minulým, hodím do dnešního článku. =) O tom jak se povedl bazar a jak vše proběhlo článek ještě bude, společně s videoreportem, takže o tom ještě uslyšíte až až..=) Každopádně po bazaru jsem konečně pocítila menší voraz, napětí a nervozita odešla a já si konečně trochu odpočinula, ale ještě větší odpočinek mě teprve čeká v tomto týdnu, protože se chystám na pár dnů do Barcelony.
Také jsem přesně 20.5. oslavila moje 24. narozeniny a k ním se bude pojit hodně fotek z dnešního článku. Takže vás nebudu dál zdržovat okecáváním a jdeme na to !



 Žádný dort, ale dvě zmrzliny a nádherná kytice ze Studia Floren !



 Výborná snídaně ve Venue s holkama a sladěné nové Daniel Welington s Olivan Kenobi ! Pokud si taky chcete udělat radost nějakým kouskem od Welingtona, stačí při objednávce zadat kód baruxx a 15% sleva je vaše ! Kód platí do konce června ! =)

Moje nové oblíbené odličovat z Lush - ULTRABLAND ! Doporučuji =)

Sladká snídaně v Café Černý Dorty před dentální hygienou a bělením Purewhitening v Sanusdens v Černošicích, které jsem vám monitorovala na instagram na stories a ještě pro vás budu mít finální foto k porovnání, tak se snad objeví v následujícím Week in Pictures !



 Skvělý blogerský oběd na lodi Admirál od značek Revlon a Klingel. Děkuji za pozvání, bylo to skvělé ! =)


Obrazila jsem konečně pár obchodů abych doplnila jarní a letní kousky ! Budu pro vás muset nachystat další jarní haul ! =D Já bez těch nákupů prostě nedokážu žít...=D Achjooo

Malá ochutnávka úlovků ze Stradivarius. Boty i pásek - sladěno.. =D


Samozřejmě jsem musela obhlídnout i nově otevřené outlet centrum - The Style Outlets ! Obchodů tam ještě spoustu chybí, ale jinak pecka ! Připadala jsem si jako někde ve městečku a né jako ve velkém obchod'áku. Vyloženě musím pochválit obchod Karl Lagerfeld, kde je mnohem větší výběr než na Chodově a přijatelné ceny ! 

Pracovní schůzka v mém oblíbeném Mondieu na Chodově.




 Poprvé v životě ve Vrtbovské zahradě v Praze a určitě ne naposledy ! Určitě se na tohle místo znovu vydám a něco pro vás nafotím, protože to je nejkrásnější zahrada v Praze - musíte do ni zaplatit i vstup, ale vůbec se nedivím ! No ale na této fotce je samozřejmě stěžejní svatební kytice od Studia Floren  se kterou jsem se nemohla nevyfotit ! 







 V sobotu jsem vzala rodinu na brunch do hotelu Alcron a chtěla tak oslavit moje narozeniny. Bylo to naprosto úžasné, živá hudba, skvělé jídlo, prosecco prosecco a prosecco... Připadala jsem si jako v bavlnce. Rozhodli jsme se z toho udělat tradici a jednou za rok se přijít rozmazlovat a přejídat. Jednou za čas si takové věci člověk musí přeci dopřát ! =D

 Kdyby vás zajímal můj outfit.... Zmin'ovala už jsem v pátek an stories. Můj kamarád mi udělal překvapení k narozeninám. Přijel ke mně na grilovaní, v jednu chvíli mi dal klapky na spaní na oči, řekl at' se vsléknu ( bud'te v pohodě - je gay =D )....No a oblékl mě od hlavy až k patě do tohodle krásného outfitu - letos opravdu nejhečí dárek a obrovský překvápko. Takže jsem outfit vytáhla hned druhý den na brunch...

Byla jsem tak přežraná, že jsem myslela, že odjedu na vozítku an zavazadla...=D



 K těmto třem fotkám není potřeba komentář - prostě dokonalá odpočinková neděla na slunci.

K večeru jsem pro vás ještě nafotila další TW outfit, tak doufám, že se vám bude líbit ! Ve středu bude ONLINE na blogu !


Dnes večer sledujte pozorně můj instgram, odstartuji na něm soutěž o plakátky od Love and story design, které můžete vidět na úvodní fotce dnešního Week in pictures ! tak to neprošvihněte.


Užijte si tropický týden ! =)


Vaše.....





You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY