My first youtube video and Spring haul

by - 22:08:00

Jééééj velké novinky ! Viděli jste moje první YouTube video ?
Tak jsem se nějak po necelém týdnu rozkoukala a řekla si, že bych se k mému prvnímu videu ráda vyjádřila i tady na blogu. Protože jsem během natáčení videa udělala i fotky nových kousků, bylo mi líto vám je nenahrát i sem na blog, který samozřejmě stále budu psát.
Určitě jste nemohli přehlédnout to, že jsem nenatáčela na nově založený YT kanál, ale spíš jsem si zahostovala na kanálu Martinky Třešn'ákové, která v tuto chvíli přestala natáčet. Vlastně  úplně upřímně bych také chtěla zmínit, že na natočení videa jsem byla poptána od jedné firmy a tak jsem chytla šanci za pačesy a šla do toho. Videa na tento kanál budu ted' nahrávat a uvidíme jak to dopadne, třeba u toho zůstanu a třeba také ne. =)
K prvnímu videu bych chtěla říct, že jsem neměla žádné zkušenosti a prostě vařila z vody. Zapla můj Olympus Pen a prostě mluvila, blbla a tak. Záběry haulu pak natočila moje kamarádka na lepší objektiv, ale protože jsem neměla žádnou techniku, tak bylo dost záběrů rozklepaných a pak se video dost špatně stříhalo.
Každopádně z toho vzniklo tohle krátké, ale podle mě né úplně nudné a halvně upřímné video.
Omlouvám se za nedokonalosti, občasnou nervozitu a přeřeky, příště to bude určitě lepší ! =)

Link na You Tube video :


Foto Haul :






 Šaty - Bloges Market - 200,-kč ( Forever 21 ).



 Šaty - Bloges Market - 200,-kč ( h&m )



 Kabát - Bloges Market - 250,-kč ( Mango ).


 Plavky - Bloges Market - 200,-kč ( Tezenis ).



 Ledvinka - Dufi Fashion - info o ceně na jejich FB.




 Triko - Dufi Fashion - info o ceně na jejich FB.



Kalhoty - Dufi Fashion - info o ceně na jejich FB. 

Děkuji firmě Essentino za krásný balíček skvělé kosmetiky. Na jejich eshopu najdete velkou škálu kosmetických výrobků a parfémů, tak se podívejte, něco si objednejte a zahrajte si o Iphone X ! Více o soutěži se právě dozvíte na konci mého YT videa a nebo na jejich instagramu. - Link HERE.


Budu ráda když mi napíšete názor na mé první video a nebo mi dáte podněty k tomu co dalšího natočit.

Děkuji !


Mějte se krásně.


Vaše....




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY