Week in pictures vol. 90

by - 9:04:00

 Další prázdninový týden je tu a po 14ti dnech i další Week in pictures ! Myslela jsem si, že ani tento týden ho kvůli nedostatku materiálu nenapíšu, ale nakonec jsem zjistila, že mam fotek celkem dost. Sice jsem si ted' od focení sama sebe a svých věcí na blog a instagram dala lehkou pauzu, protože mám neskutečně nepoužitého materíálu, ale i tak jsem něco kvůli spoluprácím vyfotit musela.
Jinak doufám, že užíváte prázdniny na 100% !



 Přišel mi nejfotogeničtější balíček, co jsem kdy měla ! Vždycky jsem si tyhle překrásné jahůdky přála dostat k Valentýnu, svátku nebo k narozeninám od přítele. Stále nic a najednou se mi Choco Fleurs ozvali sami. Byla jsem tak ráda ! Každopádně jahůdky nejen skvěle vypadají, ale i chutnají ! Jednou bych je ráda měla na své svatbě. =)

 Tady to vypadá jako léžo plážo a že jsem si válela šunky u bazénu, ale opět instagram klame..=D Za prvé minulý týden na to počasí moc nebylo a za druhé jsem nějak na opalovačky ani neměla čas a chut'. Každopádně tahle fotka vznikla díky spolupráci s firmou Henkel. Balíček od nich tento měsíc obsahoval ochranný sprej na vlasy proti slunci. Já každý rok takový kupovala na dovolenou k moři ! Nepodcen'ujte ani ochranu vlasů na sluníčku, nezdá se to, ale slunc dokáže vlasy dost poškodit !

 A jedna rychlá koupačka proběhla po mém 5ti kilometrovém běhu. Bez fotky se neobešla kvůli novým plavkám, které jsem si pořídia ve slevách v H&M v Budapešti.

Protože jsem většinu minulého týdne pracovala z domova, tak jsem si užívala i výborné domácí snídaně. Když  mám na snídani doma čas, tak většinou vyhrávají sladké frenchtoasty, ty miluju !


 Na mém instagramu jsem vyhlásila soutěž o dentální hygienu v Sanusdens pro dva v hodnotě 2500,-kč ! Myslím, že tahle soutěž stojí opravdu za to a výhra je skvělá ! Stále máte čas se zapojit, soutěž trvá až do čtvrtečního večera ! =)


 Ne, ve Vnitroblocku jsem nebyla jen na kávě a rolované zmrzce, ale hlavně jsem si byla zatancovat na lekci Angee Svobodové ! Ale bez kávičky s Nemlékem a tyhle skvělý zmrzlinky by to fakt nešlo...=D

 Další fotka ve spolupráci s firmou Henkel. Také mi přišla letní řada Fa produktů ve vůni okurky, kterou miluju, není nic víc tak fresh !

 Stihla jsem zajít na francouzské trhy na Kampu a dát si skvělou ledovou kávu od Paula.

 Taky jsem se zastavila na pražském pikniku na Střeleckém ostrově, kde opět nechyběl Doubledutch ve stánku BlahBlah baru.

 A palačinku s čokoládou jsem tam také nemohla vynechat, vlastně jsem si jí tam dala k snídani. =)

 Doubledutch také nechyběl na dejvických trzích v pojízdném stánku Coffee Makers, kteří z něj dělají výborný espresso tonic.

 Po dlouhé době jsme zašly s kámoškou na oběd do Wine Foodu a tohle pestové rizoto s krevetami nemělo chybu !!!

 Taky jsem vám hlásila, že se už tento týden otevře Chloe Prague !!! Kdo se nemůže dočkat stejně jako já ?? Pokud chcete kavárnu vidět jako první společně s českými influencry, tak se zapojte do instagramové soutěže na jejich profilu, máte čas do dnešního večera !




 Sobotu jsem strávila na Šumavě a vytáhla babičku na Aperol a pak si u ni doma dala vepřo knedlo zelo a ráno krupicovou kaši..=D Taky milujete návštěvy babiček ? =D



 Výborný Avotoast v Bistru pod nebem na Kašperských horách mě opravdu překvapil, vypadal i chutnal skvěle a to se upřímně mimo pražské kavárny málo vidí !


Zbytek dne jsme na raftu sjeli kus Otavy, já nějak neměla chut' na nafocování instafotek a tak mám jen tohle šílené selfie s bráchou a vlastně proč ho sem nedat ?! =D


Užívejte prázdniny jak nejlépe to jde !

Vaše....



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY