Week in pictures vol. 91

by - 9:20:00


 Prázdninový týden jako vyšitý ! Minulý týden stál opravdu za to, nejen, že se otevřela ta nejrůžovější kavárna v Praze, ale taky jsem byla na dalším fest'áku a konečně bylo pravé letní počasí ! Mimo to jsem také byla ve výrobně čokolády, to je samozřejmě také něco pro mě. Vše vám napíšu k fotkám, kterými vás doufám nabiju skvělou letní energií ! =)








 No to nám v Praze chybělo !! Nejrůžovější, holčičí kavárna plná květin - Chloé Café ! Momentálně asi nejfotogeničtější místo v Praze ! Mimo to, že je kavárna opravdu nádherná, tak mají i výborné dortíky, bowls, zajímavé napoje a výborné kafe !!!! Místo pro holky jako stvořené a pokud jste v dietě, vůbec nevadí, protože dortíky tu jsou i z většiny dietní ! Každopádně krom dobrot tady zakoupíte i kosmetiku OliOly a můžete si vytvořit i vlastní elixír krásy podle problematiky vaší pleti, stači vyplnit krátký dotazník a produkt přímo pro vás vám vytvoří ! =)



 Krásné jemné bílé nehtíky mi opět vykouzlili v Salón Oskar.



Podívaly jsme se jak se vyrábí čokoláda v čokoládovně Steiner Kovařík a dokonce jsme si vytvořily i vlastní ! Upřímně, dlouho jsem tak dobrou čokoládu neměla !
 Celková prohlídka byla moc zajímavá a zábavná ! =)


 Popracovala jsem a skvěle se najedla v mém oblíbeném Mondieu Café. Po dlouhé době něco jiného než na snídani a salát byl taky skvělej !


Krásný slunečný čtvrtek jsme zakončili skvělou grilovačkou, která se zvrhla v párty..=D Nazvala bych to zahřívačkou na fest'ák, na který jsem druhý den jela...=D
Nesměl chybět DoubleDutch a Tretterschips !














A konečně největší akce tohoto týdne !!! Colours 2018 v Ostravě. Nakonec jsem vyrazila na dva dny a dobře jsem udělala, protože ty začáteční dny pršelo a asi bych nezvládla pařit čtyři dny v kuse ! =D Na Colours proběhl i menší BlogesMarket v Bat'a zóně, kde jsme s holkama zase prodávaly naše oblečení, děkujeme všem co dorazili ! =) V pátek jsme si užili koncert Jessie J a v sobotu skvělýho Kyga a moc jsme si to užili ! Dokonce jsme měli i skvělou prohlídku areálu, která byla neskutečná a nechápu, jak někdo mohl něco takového vybudovat a místo na festival je to opravdu originální ! 
Za božskej festivalovej účes děkuji Beauty baru Bára a za outfit na posledních fotkách Tally Weijl, něco podobného si tam ted' můžete taky koupit ! 


Tak užívejte dál léta na plný pecky !!!


Vaše...




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY