Last summer dress and new watch !

by - 8:08:00


 Záchvěvem posledních letních teplot jsem chytla i záchvat a na konci léta si ještě koupila nové šaty.
Každopádně jsem tyto šaty objevila už dávno a nepřestala na ně myslet, kdybych si je nekoupila, vyčítala bych si to ! - NENÍ SPOLUPRÁCE ! Každopádně i tak jsem vám je chtěla ukázat, protože když mě něco uchvátí, ráda tomu udělám promo, aniž by to byla předem domluvená spolupráce. =)
Kromě nových šatů mám i nové hodinky. Ode mě znáte převážně značku hodinek Daniel Welington, ale já se ted' rozhodla udělat změnu a začala jsem být věrná hodinkám Swatch. A jak jinak odstartovat novou spolupráci, než soutěží ! Bud'te ve střehu protože zítra večer na mém Instagramu odpálím soutěž o nové hodinky Swatch - přesně takové, jako uvidíte na fotkách v dnešním článku.

Dnešní fotky jsou všechny focené na Iphone 8plus. Vymoženosti dnešní doby jsou neskutečné a myslím, že i nejnovější Iphony fotí fantasticky, ale musí to člověk umět..=D








 Šaty plné volánků jsem koupila na e-shopu Erika Fashion, který jsem objevila přes Instagram a překvapila mě nízká cena. Dost z vás mi je chválilo a tak jsem se rozhodla o nich napsat. Mrkněte na e-shop, protože je tam můžete zakoupit hned v několika barvách a spoustu najdete tam i dalších podobných skvostných kousků. Myslím si, že jsem tady nenakupovala naposledy. =)



A s šaty jsem sladila i nové Swatch, o které budete moct zítra soutěžit. Krásné krémvé, gumové hodinky s kamínky na ciferníku. Zamilovala jsem si je a v Industry bar Prague mi k nim namýchali i drink !
Tak CHEERS na nadcházející víkend !


Mějte krásný víkend !


Vaše...




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY