Week In Pictures vol. 93

by - 9:18:00


 Další týden utekl jako voda a konečně je tu tradiční pondělní Week in pictures. Minulý týden jsem měla práce až nad hlavu, aneb všichni se vrátili po prázdninách v plné síle do pracovního procesu a já samozřejmě taky. Stihla jsem ale nafotit i spoustu fotek pro sebe. Také jsem se tradičně opět zúčastnila BěhemTřebotovem a udělala tak dobrý skutek. Mimo to jsem se nechala opět zkrášlit v Salonu Oskar a tak, zbytek vám ukážu v následujících fotkách jako vždy. =)

 Existuje snad perfektnější start dne, než v růžovém Chloé Prague s nejlepšími bowls ?




  Piknik s With Love Karol, produkty z Levandulového údolí a ovocem na Náplavce, štěstí, že zase vysvitlo sluníčko.


 Jedno ráno jsem také startovala v mém oblíbeném Paulovi. Když hřešit, tak ráno ! =) Nejdůležitější je se správně nastartovat. =)


 Cestou na jednu schůzku jsem se zatoulala ve Stradivariusu a v posledních slevách ulovila tyto kousky.
Tričko - 229,-kč.
Sukně - 349,-kč.
Ledvinka - 349,-kč.
Celý podzimní outfit na světě za pár kaček ! =)



 O podzimní manikúru a pedikúru se mi postarali v Salonu Oskar. už taky ladíte tmavší barvy podzimu ? =)
 Vyzkoušela jsem novou burgrárnu ve vodičkově ulici - Domyno burger bar č.2 opravdu stojí za to. Sice nejsem milovník burgerů, ale opravdu mi chutnalo a hranolky maj ty nejlepší nejkřupavější !




 Jako každý měsíc, tak i tento mi dorazil beauty balíček plný kosmetických produktů od firmy Henkel a tohle jsou moji favoriti. =)


 Nedělní večer ve znamení pohody. Popcorn, filmy a NO STRESS ! Čerpám na nový pracovní týden !
Roztomilé boxíky na popcorn mám z Butlers.



 Už týden piju detoxikační čaje Waistcliquefit a občas po fitku dám i jejich zdravou svačinku. =)
Pokud si chcete nějaké produkty zakoupit také, stačí na eshopu zadat kód : baruxx40 a máte 40% slevu.

Celá sobota strávená na charitativním běhu - BěhemTřebotovem, který pořádá už pátým rokem moje maminka. Běžela jsem závod na 5km v terénu a velkými kopci a svůj čas jsem zase o něco vylepšila a doběhla jsem za 29,9 min. Vylepšila jsem si od minulých ročníků čas a doběhla jsem asi 6tá v pořadí a tak mám radost. Nejdůležitější ale je, že jsme opět udělali dobrou věc a vybrali skvělou částku na Centrum Paraple.






Nedělní odpoledne jsme strávili na Burger Festu. Dala jsem si dva malé burgery, jedny hranolky ze sladkých brambor  a byla jsem totálně plná. Taky jsem samozřejmě zašla na Doubledutch drink a nejvíc si mě získalo tohle malé autíčko s proseccem !
Šaty jsem koupila taky tento týden na Erika Fashion.


Přeju skvělý start do nového týdne ! =)


Vaše...




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY