Week In Pictures vol. 94

by - 8:46:00


 New Week...New Start.
Dofám, že jste měli skvělý týden a čeaká nás ještě lepší !
Já jsem vám toho co nejvíce opět zdokumentovala do pondělního Week In Pictures, tak jdeme na to!

 Rozhodně mám ted' období, kdy stále snídám kaše. Tato je pohankovorýžová s kokosovým mlékem, oslazena javorovým syrupem a lžičkou arašídového másla. Začala jsem na tom ujíždět..=D




 Minulý týden jsme se taky stavily s With love Karol na rychlý drink v Industry baru, kde jsem i vyfotila moje nové Swatch hodinky, o které se od soboty soutěží na mém Instagramu, tak se zapojte. =)


 Od značky Rowenty mě minulý týden překvapil balíček s automatickou kulmou a tak jsem si asi po měsící udělala vlny, s touhle kulmičkou je to jednodušší než kdy dřív ! Brzy pro vás budu mít i slevový kód. =)

 S holkama jsme byly v nové burgrárně ve Vodičkově ulici - Domyno Burgerbar č.2 ! Určitě doporučuji zajít, jestli máte rádi burgry a hranolky tu mají taky jedny z nejlepších, co jsem jedla !







 Rande s Pupíkem ! Znáte tohodle instagramového psa. Je vážně rozkošnej a domluvil se se mnou na focení. Ikdyž jsem měla v dětství potyčku se psem a nejsem nějaký velký milovník psů a těch velkých se občas i bojím, tohle je prostě nejroztomilejší mazlíček, který by neublížil ani mouše ! Prošli jsme se od pražského hradu až k John Lennon wall, byla jsem celá špinavá a odnesl to rozkousaný batoh, ale absolutně mi to nevadilo. Skvěle strávené odpoledne, kde vznikly krásné a vtipné fotky. Seńor Pupík, toho budete milovat !

 Ikdyž už pomalu doznívá teplé počasí, stále mám chut' na ledové kávy a například tak z Paula je skvělá.

 Poprvé na kávě a dortu v Cukr Káva Limonáda. Všechno skvělé, dorty obří - vydatné jak celý oběd. Ale není tu wifi a nedá se platit kartou, což mi v srdci centra docela dost vadí, šla jsem sem totiž pracovat a další přisedávající lidé taky, ale bez wifi to moc nejde a to, že nemohu platit kartou jsem se dozvěděla až při placení, což také není úplně OK.

 Využili jste dnů Marianne ? Já ano, ale tak nějak méně než normálně. Hlavně jsem potřebovala ponožky, kalhotky, nějakou kosmetiku, radost jsem si udělala jedním tričkem a ledvinkou. =) Outfit na fotce je z nové kolekce Reserved.

 V sobotu jsem byla na otočku pracovně na Ladronkafestu, ale když jsem si všimla mého StreetAvocado stánku, byla to jasná volba ! Jejich chleba s hummusem a avokádem naprosto miluju a Eliška si dala burger celý z avokáda s trhaným masem. =)

 Z Ladronky jsme vyrazily vyfotit DoubleDutch na HandPoke a ani by mě nenapadlo, že si tady Eliška nechá udělat kérku, ale je to spontanní blázen, takže odešla neplánovaně s novou krásnou kérkou podel zápěstí. Sobotu jsme zakončily na radotínském burčákobraním, kde už jsem zapomněla dokumentovat.


Když jsem v obchod'áku na Chodově nemohu vynechat kávu v Mondieu a konečně jsem sem vzala mojí mámu, tak jsme si daly i Prosecco a výbornej Cheesecake.


Mějte se krásně !


Vaše....





You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY