Magical Sunrise - Tisá - fotoreport

by - 10:57:00

Včera byl státní svátek a na blogu nebyl článek... A proč ? Vstávala jsem ve 4 ráno a jely jsme s With Love Karol do skal na Tisou na magickej východ slunce. Pročistit hlavu, vypnout a taky tu krásu zaznamenat na fot'ák. Já jsem vás ale o druhý článek týdne nechtěla ošidit, takže jse upravila ty nejlepší fotky a rozhodla jsem se, že vám ze včerejška postnu na blog takový malý fotoreport.

Pokud mě znáte a nebo déle sledujete, víte, že jsem spíš městská holka, moc na přírodu nejsem, ale jednoou za čas mám strašnou chut' vyrazit do lesa na houby, nebo právě na východ slunce do hor. Musím říct, že tentokrát jsem to potřebovala jako sůl..Poslední dny se citím fyzicky i psychicky vyčerpaná z práce a tahle ranní cesta do přírody mi opravdu pomohla, ikdyž vstávat ve 4 se mi dvakrát nechtělo, stálo to za to !










 Čekání na východ bylo delší než jsme čekaly....Slunce mělo vycházet v 6:50, ale nad hory vyšlo až po 7:30...Tak jsme zatím fotily, popíjely čaj a relaxovaly... I bez východu slunce to bylo krásné.














....A pak to přišlo, jeden z nejkrásnějších východů slunce, co jsem zažila !

Děkujeme také za krásné fotky Kubajzna !

Pokud takovéhle výlety neděláte stejně často jako já, zkuste to napravit, je to moc fajn. =)


Mějte fajn zbytek víkendu..

Vaše....



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY