Week In Pictures vol. 95

by - 8:07:00

...Asi jste si všimli, že v pátek chyběl článek na blogu... Chyběl z toho důvodu, že minulý týden pro mě byl opravdu dost stresující, nevěděla jse kam dřív a do toho obrážela spoustu blogerských akcí, neměla jsem ani jeden večer volný, abych vám napsala článek. Brzy to ale určitě napravím podzimním outfitem z Tally Weijl, který jsem si právě minulý týden vybrala. =)
A ted'ž week in pictures !


 Minulý týden mi začal natáčením Snídaně s Novou v Salonu Oskar, kde jsem vše dokumentovala pro obsah na sociání sítě a taky jsem dělala křoví kameramanům. Díky tomu mi v salonu vykouzlili takhle krásné vlny. Do salonu Oskar se klidně můžete i jen na styling vlasů objednat, před nějakou důležitou akcí se to hodí. =)

V posledních horkých dnech jsem měla neuvěřitelnou chut' na Acai bowl z Cacao Prague, takže při jedné pracovní schůzce mi tahle výborná bowl zlepšila den. =)



 Deco Loco pořádalo event pod názvem - Designový koktejl, kde představili své nové designové světla, když ted' přichází to tmavé  a studené období. Mají opravdu originální kousky, které oživí každou domácnost. Děkuji za pozvání.



Za týden hned dvakrát v Chloé Café, sice pracovně, ale komu by se nepracovalo skvěle v tak krásném prostředí a s tak dobrou kávou a ovesnou kaší. =) Chloé Café mimo jiné chystá spoustu skvělých noviek, tak bud'te ve střehu. =)



 Děkuji moc Tally Weijl za krásný podzimní nečekaný dáreček. Světle růžový trenchcoat je něco pro mě !

V Salonu Oskar jsem vyzkoušea novinku - Databázi pleti od kosmetiky Dermalogica a dozvěděla jsem se spoustu dalších užitečných věcí o péči o plet'.


Byla jsem na skvělém burgeru v Domyno burger baru 2 a také jsem vám o tyto skvělé burgry vyhhlásila na instagramu sooutěž. =)

 Skvělá pracovní snídaně v Gourmet Pauze.

 Pro děti z jedné neziskové organizace jsem vedla workshop o blogování. Vyhlásila jsem soutěž o nejhezčí flatlay fotku a tohle je jedna z nejhezčích, která na workshopu vznikla. =)



Na Kampě se otevřela další krásná restaurace Kalina a my jsme s holkama blogerkama byly u toho. Výborně tam vaří, příjemný personál a krásný výhled na Prahu.











 Další akce plná jídla byl brunch v Café Elektric, kam jsme opět byly s dalšími blogekami pozvané. Mají spoustu výborných veganských jídel a nově snídan'ové menu. Miluji snídaně, takže tohle bylo něco pro mě a vše chutnalo skvěle.

 V sobotu jsem po dlouhé době s kamarády pořádně zapařila na oslavě kamaráda. Ještě ted' jsem z toho vyřízená..=D


Na kocovinu tentokrát řízky z hub, které zbožńuji, čajík a chill !


Doufám že jste si užili poslední teplé dny naplno. =)

A ted' už nahod'te podzimní mood..

Vaše....






You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY