Week In Pictures vol. 102

by - 13:10:00

Včera jsem to nestihla, tak dnes napravuju. Week In Pictures máte totiž tak rádi, že bych si ho nedovolila vynechat ! Minulý týden byl ve znamení Halloween a u mě také ve znamení zkrášlování a podzimního výletu. =)
Tak jdeme na to !


 Boží svíčku od Jo Malone zatim nevyužívám u odpočinku, ale u práce společně s čajem. Před Vánocemi si totiž nikdy moc neodpočinu, spíše naopak. Ale aspon' mi ta krásná vůně zpříjemńuje mojí Homeoffice.



Úterní start do nového dne v Chloé Café s Marianou a Seńorem Pupíkem. Tady je vždy jistota nejroztomilejší fotky.

Následující den jsem taky nastartovala skvěle a to pracovní snídaní v Gourmet Pauze ! Tahle zdravá pohanková kaše nemá chybu ! Chutná jako krupicová od babičky.






 O krásné natural nails a platinum blonde hair se mi postarali v Salonu Oskar, odkud vždy chodím na 100% spokojená !


 Další pozdní snídaně , protože ji předcházela ještě dřína ve fitku, byla v If Café, kde taky ujíždím na výborné ovesné kaši. =)

 Jedna momentka nemomentka a prostě must have instaphoto z Pařížské ulice, kde je ted' tahle skvělá Bazaar výloha.


 Opening Love and Story Design showroom o kterém jsem i napsala celý článek - Link HERE !

 Nejlepší pracovní AVOoběd v Coffee and Bakery.



 Halloween v Sasazu ! Já snad nikdy na téhle obří strašidelné párty nebyla a tak jsem ani nijak moc neřešila přípravu a kostým. Na poslední chvílí jsme si půjčily kostýmy zombie roztleskávaček, ale když jsem pak vuděla kostýmy ostatních na párty, tak ten náš bl pěknej propadák..=D Takže počkejte příští rok ! To to posunu na jiný level..=D


 PoHaloweenská snídaně v milovaném Mondieu Café, to jediné nás vytáhlo po párty z postele !


V neděli jsme jeli na otočku do Hallstattu, který ode mě už dobře znáte, můžete si připomenout můj starý článek, když jsem tam byla poprvé - Link HERE.
Všechny fotky z tohodle výletu ale postnu do dalšího článku ještě tento týden. =)


Jinak jsem ráda, že nám zatím převládá hezké slunečné podzimní počasí.
Tak užívejte než bude mráz !

Krásný týden.


Vaše....




You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY