Zimní Budapešt' - Fotoreport

by - 0:37:00


 Tak jsem opět vyrazila do světa, ale úplně neplánovaně ! Tento rok o prázdninách jsem poprvé navštivila Budapešt', kde se mi moc líbilo a překvapila mě svými poměrně nízkymi cenami. Když se mi ozvala 14 dní zpět Mariana Prachařová, že ji Studentská pečet' nabídla výlet a ona si vybrala Budapešt' a jestli nechci jet s ní, neváhala jsem ani minutu !
Řeknu vám....Vidět Budapešt' před Vánocemi bylo zase úplně něco jiného ! Obešly jsme podniky, které jsem nestihla navštívit v létě, vypily litry gingerbread latté ze Starbucksu a užily si snídani v obří hotelové posteli !
 Tak jsem vám dnes o tom všem sepsala takový malý fotoreport. =)

 Hned po příjezdu jsme běžely do Starbucksu pro Gingerbred latté a prošly hlavní třídu plnou vánoční výzdoby a světýlek. Naladěné na Vánoce jsme byly na 100% !




 První den jsme stihly pouze noční Budapešt', která má jak v létě tak v zimě neuvěřitelné kouzlo a je děsně romantická ! Oběma nám chyběl kluk, který by nas tam provázel za ruku...=D

Na večeři a lahev vína jsme si sedly do překrásné restaurace s názvem Kiosk. Uprostřed baru byl strom, všude světýlka, vysoké stropy a restaurace byla prosklená ven, kde bylo takové krásné náměstíčko. =)
Ceny nás opět překvapily, oproti jiným evropským městům jsou opravdu nízké. =)


Náš pokoj v hotelu Stories ( název je opravdu k nám se hodící =D ) byl naprosto božskej ! Dvě patra, krásný design a obří postel ! Co ale opravdu nemělo chybu ? Výborná snídaně až do postele, kterou si tady můžete bezproblému objednat. =)
Připadaly jsme si jak princezny !

Takhle krásně vypadá hlavní hala hotelu Stories.





 Den druhý !!
Vyrazily jsme na ty nejhezčí památky v Budapešti.
Chrám sv. Matyáše, odkud je překrásný výhled na celou Budapešt'.

 I druhý den jsme se neobešly bez Gingerbread Latté !

 Budapešt'tský parlament.
Kabát, mikina a sukně - Tally Weijl
Kabelka - Valentino - Luxury Bags
Kozačky - CCC




Já vám říkám, že tady má každý podnik něco do sebe ! Krásná atmosféra v Mazel Tóv.

 Vstup na Budapešt' eye stojí necelé 200,- kč a výhled je nádherný, ale ten u Chrámu sv. Matyáše je hezčí ! Nedoporučuji pro stejné poseroutky, jako je Mariana, ta se tam hrozně bála. Pravdou ale je, že to je fakt velká výška.

 Dalším super místem v Budapešti je Karaván, najdete tam spoustu stánků s výborným jídlem. Vypadá to tam podobně jako na food festivalech, ale tohle místo je v Budapešti celoročmě. =)'


Takhle osvětýlkované místa jsou v Budapešti na každém rohu a svítí nonstop ! Strašně se mi to líbí a nejraději bych ted' vše osvětýlkovala i u nás..=D








 Poslední den jsme zašly do Vintage Garden, kterou snad navštívila každá blogerka, která byla v Budapešti. Tento podnik byl v létě, když jsem tu byla poprvé plný rozkvetlých růžových stromů. Momentálně se zase proměnil na ledové království. Tyhle velké proměný podle ročního období mě baví. =)

 Udělaly jsme si ještě radost nákupem stejných kalhot v Bershce a už jsme musely jít zase na autobus směrem do Prahy...

Na cestu domů opět nesmělo chybět Gingerbread latté...

Tentokrát jsem nefotila úplně všechno do podrobností, ale Mariana natočila krásný vlog, kde je zaznamenané skoro úplně všechno, tak ho ještě zkoukněte. =)




Mějte krásný start do nového. =)

Vaše...








You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY