Week In Pictures vol.104

by - 21:26:00

 Ufff ! Minulý týden byla pořádná makačka, každý den jsem se dostala domů kolem 22:00. No a o víkendu  jsem se doslova nezastavila, ale výsledek stál za to ! Tento týden se totiž konal náš B&L Not Only Fshion Bazar !


 Pracovní týden jsem nastartovala v Chloé Café, kde jsme fotili vánoční fotky a já vám při té příležitosti nafotila i krásné vánoční zboží od Love and Story design.



 Zašla jsem také do Salonu Oskar na nehty a zvolila jsem nude barvu s lehkým odleskem do zlatova, když jsou ty Vánoce ! =)


Přišel mi krásný vánoční balíček od Mac Cosmetics - doslova dventní věnec na kterém byl zlatý rozjasn'ovač a nude rtěnka. Oba produkty nemají chybu !



 Od Rowenty mi konečně dorazil super tichý fén na vlasy, pro jeho koupi pro vás budu mít i slevový kód. =) A to se o Vánocích hodí !

Byla jsem taky fotit v novém ateliéru Mocup Space v Praze, který si lze zarezervovat na půl dne nebo na den. Kluci tam mají spoustu dekorací k focení, různé podklady a hlavně profi světla.

 Byla jsem na představení nové Calzedonia kolekce punčoch, kde jsem natáčela stories pro Cosmo.cz. Mimochodem v Cosmu se mnou bude tento měsíc i rozhovor. =)


 Konečně jsem navštívila vánoční Manifesto market a vyzkoušela zimní teplou verzi Ginu a tonicu DoubleDutch. =)





V sobotu, kdy se konal Czech Social Awards jsme byly s Luckou Šumovou ubytované Mama Shelter hotelu. Pokoj byl nádhernej - krásná koupelna, velká měkkoučká postel a výhled na Prahu. Večer po Social Awards jsme ještě ztrávily na Mama Shelter baru a daly si několik skvělých mama drinků, noc tady byla vážně povedená. =)




Czech Social Awards, opět hezká akce, kde bylo sppustu krásných vystoupení. A co říkáte na letošní výherce ? 
Na sebe jsem oblékla krásný stříbrný overal z Tally Weijl z momentální kolekce a Gucci kabelku z Luxury Bags. =)

 Už jste si asi všimli, že má růžovofialové vlasy, ano nechala jsem si na pár týdnů udělat přeliv, protože takové malé změny mě občas baví. Přeliv vydrží prý tak 7 umytí a opět mi ho udělali v Salonu Oskar.
Také jsem byla nařasech, na které jsem si tak zvykla, že už si to nedovedu představit bez nich. Tentokrát jsem byla v novém salonu Just Me a jsem moc spokojená, takže na řasy budu ted' chodit sem. =)



V neděli se konal druhý ročník B&L vánočního Not Only Fashion bazaru, kdo tam nebyl o hodně přišel.
Skvělé výhry, super cataring, boží společnost a vánoční nálada. Více o této akci napíšu ve speciálním článku, až vyjde videoreport a fotoreport. =)

Mějte krásný adventní týden !

Vaše....





You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY