Week In Pictures vol.105

by - 7:57:00

 Druhá adventní neděle je za námi a já čím dál tím více cítím únavu a už se opravdu těším, až po vánocích na nějaký čas odletím a doufám, že si odpočinu. Každopádně musím říct, že jsem už i unavená z toho života na sociálních sítích. Tím, že nespravuji pouze můj instgram, ale i sociální sítě pro firmy, věřte, že před vánocemi je to fakt záhul. Tento víkend jsem vyrazila za rodinou do Bratislavy a vlastně jsem zjistila, že už jsem ani tolik věcí, jako bych dřív fotila o 106, ani nevyfotila a nezaznamenala. Upřímně jsem na to neměla úplně 100% náladu a cítím, že potřebuji detox. Chtěla jsem si hned jídlo donesené na stůl sníst a v sobotu jsem neudělala na trzích ani následně na párty žádnou stories, což se u mě moc nestává..=D
Každopádně pořád miluji mou práci a to co dělam a každý den jsem 100% aktivní, ale čeho je moc, to škodí a já už 2 roky neměla ani jeden den, kdy bych na nějaký firemní instagram nebo facebook nepostovala... Vy si řeknete, co to je ? Jeden post ti zabere chvilinku, ale já zjistila, že je to náročnější než jsem si myslela.  Na všech dovolených jsem vždy musela myslet na postování pro firmy a někdy už to vážně leze na mozek a člověk se nedokáže uvolnit nebo vypnout....Já jsem ještě člověk, který je poctivej jako blázen, takže už i ráno o víkendu se budím dřív, abych stihla ranní posty v dobrém čase....=D.Do toho ted' jedou hlavně stories a jsou stále nějaké inovace a mě prostě nikdy nekončí pracovní doba, výhodou ale je, že mohu pracovat skoro odkudkoliv. Například i tento víkend jsem se v Bratislavě nevyhla práci na dálku a během víkendu jsem měla ještě ke všemu několik pracovních hovorů zpráv, na které já nedokážu nereagovat okamžitě.... No zkrátka jsem vám chtěla říct, že už jsem z toho opravdu dost unavená a vyčerpaná. Ikdyž to asi na mém instagramu občas vypadá jako sen a často slýchám, že pořád někde lítám a užívám si... V reálu je to ale něco za něco a ani taková práce, kterou dělám není vždy procházkou růžovým sadem, musím ale přiznat, že bych ji v tuto chvíli za žádnou jinou nevyměnila. Našla jsem se v ni a baví mě na tom nejvíce to, že se z ni nikdy nestane stereotip.
 Za pár týdnů konečně zažiju několika hodinový detox v letadle, kam se mi nikdo nedovolá a budu úplně offlie a vlastně se na to i celkem těším. =)

No a co jsem teda dělala minulý týden ?

 Dorazil mi balíček od firmy Hairburst, tak jsem na tento zázrak zvědavá.




 Opět jsem byla v Mocup Space, ale tentokrát na flatlay workshopu s klukama z mocupu a Aki Votrubovou a vznikly takovéhle krásné flatlaye, naučila jsem se i něco o používání světel atd.. =)
Bylo to skvělý a Mocup zařazuji mezi mé oblíbené praocvní místa, přesně za týden tam jdeme fotit s Mari Prachařovou. Já se chystám si předfotit spoustu materiálu, který budu postovat na firemní instagramy z dovolené a Mari potřebuje pofotit na svůj instagram. =)


 Hurááá, konečně jsem si koupila nový objektiv, který jsem si tak přála a fotila s ním v Londýně nebo například v Buapešti.
Olympus - 25mm. =)


 Byla jsem zase obhlídnout kabelky v Luxury Bags a zjistila, že tam holky mají tento krásný balkónek směrem do Pařížské ulice. Pokud si pod stromečkem letos přejete luxusní kabelku, pošlete vaše ježíšky do Luxury Bags, kde je mohou nakoupit za super ceny ! =)

 Vánoční přiznání - letos nejvíce ujíždím na Ginger Bread Latté ze Starbucksu, ale mám vlastní recepturu. Bezlaktózové mléko, jedna dávka sirupu a bez šlehačky - tak ho mám nejraději.


 I tento týden se konal charitativní bazar, ale tentokrát pod taktovkou Luxury Bags a Krása pomoci - nadace Tat'ány Gregor Brzobohaté. Já na tuhle akci taky darovala nějaké mé kousky na prodej a ráda jsem opět podpořila dobrou věc. Akce se holkám nádherně vydařila a už se těším zase za rok.

 Na víkend za rodinou do Bratislavy. Protože mám půlku rodiny na Slovensku, tak se vzájemně navštěvujeme. Tentokrát jsme vyrazily s mamkou za bratrancem do bratislavy, kam se z druhého kouta slovenska vydala i teta a užili jsme si fajn adventní víkend.
Na této fotce se za mnou nachází modrý kostelík, který jediný ze všech památek v Bratislavě jsem ještě neznala a je fakt instafriendly..=D


 Protože můj bratranec ví, jak moc ráda mám sladké, připravil si pro mě noční svačinku v La Donuteria a řeknu vám, že takhle skvělé donutové těsto jsem ještě nejedla ! Doporučuji. =)




 V sobotu jsme vyrazili ještě do obřího Pandorfského outletu, který jsem překvapivě navštívila poprvé, ale určitě ne naposled, ikdyž to tam ted' před vánocemi bylo opravdu šílené a moc jsem si nákupy neužila. Každopádně se těším, až sem někdy vyrazím na nákupy v nějakém klidnějším období, protože tu jsou vážně skvělé obchody a super ceny.



Mondieu Café ode mě znáte moc dobře, u nás ho máme v OC Chodov ani né rok. Na Slovensku ale mají rovnou 3 pobočky a tak jsem do jedné z nich vytáhla rodinu na brunch a vážně jsme si opět skvěle pochutnali. =)


Doufám, že užíváte vánoční pohodu. =)
Krásný advent.


Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY