Week In Pictures vol.106

by - 8:38:00

 Přesně za týden už bude Štědrý den ! To to zase neuvěřitelně uteklo a já musím říct, že jsem opět šíleně unavená ! V první řadě se chci omluvit, že jsem ted' poslední dva pátky nenapsala žádný článek, ale potřebuji odpočinek a inspiraci a navíc ani nemám v týdnu čas článek napsat. V lednu se chystám na Zélandu inspirovat, odpočinout si a vrátit se v plné palbě a vše vám zase vynahradit. Momentálně nemá smysl nic tlačit na sílu, to nemá nikdy kvalitní výsledek.





 Minulý týden jsem nastartovala v Salonu Oskar na vlasech. Smývali jsme fialovorůžový přeliv, protože do mého odjezdu chci být opět blond. Momentálně jsem ve fázi lehkého nádechu růžové a docela se mi to líbí. Tento týden v sobotu Salon Oskar navštívím ještě jednou a budeme dělat balayage na prosvětlení. =)



Byla jsem pozvaná na večeři od ZdravěSexy. Bála jsem se zdravého a né moc chut'ově dobrého jídla, ale byla jsem říjemně překvapená, všechno bylo moc dobré. ZdravěSexy dělá i krabičkové diety a výborné cataringy.


V salon Just me jsem tentokrát zkusila mikrojehličkovou terapii. Tato procedura by měla omladit pokožku, navrátit zdravý vzhled a odstranit jizvičky po akné a strie.



 Konečně jsem si zavěsila krásnou nástěnku od Made Design ostrava. =)

 Pracovní snídaně po dlouhé době v CafeFin. Miluju jejich sladkou snídan'ovou rýži s tropickým ovocem.



 Přišel mi krásný svtr a kabát z Green Point fashion a oba kousky jsem hned druhý den vyvětrala a konečně si udělala fotku u našeho nově zrekonstruovaného muzea. =)

 Krásné zimní boty jsem si také vybrala v CCC a udělala jsem nereálnou fotku, protože moc kluků se s výběrem bot pro svou holku netrefí,  nebo je vůbec nenapadne boty koupit..=D No ale jako ten fake instalife dobrý ne ? ..=D


 Konečně jsem také zašla na ten náš kouzelný vánoční Staromák na svařák a trdlo. Letošní stromeček se opravdu povedl, co myslíte ?

Konečně se mi také zahojilo permanentní obočí od ImBrows a jsem víc než nadšená ! Každé ráno jsem se prala s líčením obočí a ted' mi to ušetří spostu času a je ve dne i v noci dokonalé !
Co nejdříve dám dohromady detailnější fotky a napíšu vám o celém zákroku a hojení článek. =)



Tak přežijte poslední adventní týden a neužen'te se za těmi dárkami.
Za chvilku už si všichni krásně o vánocích odpočineme. =)


Vaše...



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY