My perfect permanent brows

by - 8:09:00

 Permanentní make-up neboli make-up nastálo.... V podstatě takové tetování, netetování na obličej... Hodně lidí si myslí, že permanentní make-up je jako tetování, ale není to tak doslova. Obličej se nám tvaruje a mění úplně celý žívot, když rosteme, pak zase stárneme atd... Tím pádem nemůže být permanentní make-up úplně nastálo, jako klasické tetování.
Například u obočí zejména, jelikož nám neustále od určitého věku klesá a tak bych vytetované obočí postupem času měla nejspíš až na víčkách. Další věc, proč není úplně fajn mít obočí nastálo je ta, že trendy se neustále mění... Třeba za pár let bude IN jiný tvar obočí a at' chceme nebo ne, postupně tomu většina stejně podlehneme.
Po mém malém vzdělní díky vyptávání se na detaily během zákroku u ImBrows tedy mohu říct, že permanentní make-up vydrží plus mínus 2 roky.

Jak to celé začalo ?

V dnešní době my blondýnky většinou závidíme brunetám s hustým obočím... Já jsem přesně ten typ, co má úplně blond chloupky a ještě jich nemá moc... Sice člověk nemusí obočí ob den trhat, ale zase ho musí neustále dokreslovat a zvírazńovat.
Už několik let jsem si obočí sama barvila a dokreslovala tužkou nebo gelem...Zkušení ví, že při denním líčení vykreslení obočí zabere opravdu nejvíc času.
Samozřejmě, že existují browbary, kde vám obočí vytrhají a nabarví. Na můj vkus ale hodně drahá paráda, která vydrží tak týden, maximálně dva a stejně pak musíte obočí dokreslovat dál...Další problém nastává ve chvíli, když jste na letní dovolené... Mně tam vždy ještě ke všemu obočí vyšisovalo a na opálené kůží doslova svítilo a po koupání v bazénu nebo v moři jsem nad očima neměla vidět vůbec nic....

Začala jsem tedy přemýšlet nad permanentním obočím.
 Protože už déle sleduji práce Babey - ImBrows, rozhodla jsem se zajít a poradit se tam. =)

Jako první ze všeho samozřejmě proběhla důkladná konzultace. - Má představa, doporučení od odborníka, výběr odstínu atd..atd.. Zjišt'ovala jsem si opravdu hodně, před i po zákroku.
Po špatných zkušenostech mých kamarádek, které přišly do jiných studií/salónů, ihned si lehly na lehátko a  nikdo se jich nezeptal na barvu a nic s nimi nekonzultoval, jsem opravdu ráda, že jsem byla pod rukami šikovné Babey v ImBrows a rozhodně bych neměnila !


 Takhle vypadalo mé odlíčené obočí před zákrokem. Nevýrazné, žádný tvar, málo chloupků - no v dnešní době plné výrazných obočí totální katastrofa...=D

 Nejdříve jsme skoro hodinu důkladně obočí měřily a opět konzultovaly tvar, tak abych byla co nejvíce spokojená.. Jak je vidět na fotce, obočí jsme opticky přiblížily k sobě, za což jsem byla ve finále moc ráda a přidalo mi to i na sebevědomí.
Člověku se to nezdá, ale obočí opravdu tvaruje celý oblíčej a jen malá změna udělá ve finále hodně. Troufnu si říct, že Babey je na tvary přes obočí úplný profík a dokáže odhadnout, co člověku sluší nejvíce.
Také mi doporučila raději volit variantu stínovaného obočí, než microbladingu, který jsem původně chtěla. Microblading prý ve většině případů méně vydrží a nesedí úplně každému, záleží na typu člověka a hlavně také typu pleti.


 Tady už jsou první fotky po prvním zákroku.
Obočí je při zákroku v lehké anestezii, takže se nemusíte bát velké bolesti. Také se chvíli vykresluje jedna strana a pak druhá a mezitím se přidává vždy anestezie. Samotné vykreslování obočí trvá cca 2 hodiny, které byly příjemné, protože jsme během toho fajnově pokecaly. =)
Po zákroku jsem dostala speciální mastný gel, kterým jsem obočí potírala, aby se lépe hojilo ( další důležitý detail - né vždy v jiných studiích tento gel dostanete ! ). Taky mi bylo doporučeno si koupit antibakteriální mýdlo, kterým jsem obočí první dny lehce čistila, později už jen vždy ráno a večer. =)
Během prvního týdne se mi na obočí už začaly dělat malé stroupky, které se postupně přirozeně vyloupávaly - otázka necelého týdne - nebolí. =)

Od prvního zákroku a korekce by měl proběhnout cca měsíc.
Po prvním vyloupání obočí jsem měla pocit, že není změna až tak viditelná, ale byla jsem upozorněna na to, že barva v obočí opravdu skoro měsíc pracuje a postupně se víc a víc vybarvuje. A byla to pravda ! Takže pokud se pro permanentní obočí rozhodnete, neplašte po prvním vyloupání, protože do měsíce obočí ještě ztmavne.

Po měsící jsem tedy šla na korekci, která probíhala skoro stejně jako první zákrok. Opět se raději obočí vyměří ( opět to nedělají ve všech studiích, ale Babey je prostě profík a perfekcionista ), pak se použije anestezi a opět se vykresluje.

Následuje opět hojení - domácí používání gelu, mytí antibakteriálním mýdlem a cca za týden - 14 dní se obočí vyloupe a už je vidět finální výsledek.

Následuje fotka před a po finálním zahojení :

 Na této fotografii je opravdu vidět, že mi změna prospěla a já jsem se svým obočí nebyla nikdy více spokojená jako jsem nyní !

Od zahojení obočí jsem zatím nikdy obočí nijak nedokreslovala, jen si ho u malování vždy učešu a občas vytrhám ( naštěatí mi nezarůstá tolik, takže to není moc práce =D ).

Dřív jsem nerada chodila odlíčená a ted' mi to nevadí a cítím se sebevědomá i bez make-upu.
Všechny instastories a fotky v poslední době jsou bez dokreslování obočí a je to skvělej pocit a spoustu ušetřeného času..=D

Příkládám par fotek, kde je obočí hezky vidět. =)



 I po opalování a koupání se v moři je obočí stále dokonalé.
Raději ho tady na slunci natírám ochranným opalovacím krémem a zatím nenastal žádný problém a nebo pocit vyšisování.

 I můj kluk obočí ocenil a to je co říct..=D Známe kluky !


Ještě jednou moc děkuji ImBrows za dokolanou profi práci a péči. Pokud permanentní obočí, tak jedině tady a já jsem si jistá, že až mi obočí pomalu zmizí, ukážu se tady s radostí a bez obav znovu. =)


Doufám, že pokud tento článek četl někdo, kdo nad tímto zákrokem přemýšlel, tak jsem ho přesvědčila.

Info o cenách a další výsledné fotky prací hledejte na instagramu Im_Brows !


Vaše.....



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY