Week In Pictures vol. 107

by - 0:07:00

 Volejte hurá a tři dny se radujte !!! Blog opět pravidelně v provozu.... DOUFÁM ! Ale po pauze od pravidelného psaní mám nápad na pár ( na můj blog ) netradičních článků.
Říkám si, že píšu o podobných tématech stále dokola a asi bude lepší psát méně článků, ale na víc odlišných témat, at' se z toho nestane stereotyp. Budu ráda, když mi v tom pomůžete a občas mi napíšete, co by vás například zajímalo, bavilo atd.. =)

Každopádně v poslední instagramové anketě jste si odhlasovali, že chcete Week In Pictures a tak jsem ho dnes pro vás napsala. =)
Pokud vás bude opravdu tento typ článku každé pondělí bavit, tak ho budu ráda psát ( je to pro mě takový hezký deníček ) a k tomu přidám vždy pár rozlišných článků na více témat jednou za čas. =)







 Nový týden jsem startovala sladce a růžově. V Chloé Café jsme totiž měli velké focení a tak jsem toho využila a udělala si pár fotek i pro sebe. Luxury Bags nám propůjčily pár krásných kabelek, které nám zdobily flatlayové fotky a nejraději bych si je odnesla domů !




 Z focení jsem si žadnou kabelku neodnesla, ale minulý týden jsem si i tak svůj velký kabelkový sen splnila ! Určitě mnoho z vás zaregistrovalo moje dlouhé rozhodování a ankety v nákupu Prada shopper bag kabelky, která je pro mě už několik let velký sen !
Zcela upřímně vám řeknu, že si raději za velké peníze koupím letenku a někam odletím, ale ted' byla příležitost !
Navíc v Luxury Bags najdete skvostné luxusní kousky z druhé ruky  ( ale samozřejmě většina z nich vypadá nedotčeně ), za nižší částky než normálně.
Já jsem opravdu št'astná a vděčná, že si mě Luxury Bags vybrali na spolupráci a díky tomu jsou pro mě ceny ještě přijatelnější a nebo si mohu čas od času nějakou hezkou kabelku půjčit - na příležitostní akce se to opravdu hodí =).
Na mém blogu jsem vždy chtěla prezentovat většinu módy, která je zrovna ve slevě, nebo za přijatelnou cenu. Ikdyž jde v tomto případě o luxusní kousky za tisíce, stejně je to stále koncept - ( z druhé ruky a levněji ) - vše to skvěle zapadá k tomu konceptu, který jsem se rozhodla prezentovat.

No takže jsem si splnila můj první kabelkový materiální sen, který jsem očekávala až v pozdějších letech a nebo nikdy !!! No a ono se to vyplnilo nečekaně už ted' a já jsem hrdá majitelka kabelky, kterou už budu mít navždy ! =D
Zvítězila hnědá z důvodu praktičnosti a taky byla fakt jako nová !
Brzy udělám i hezčí fotku, tohle jsou jen ilustrační a vlastně fotky, které jsem si fotila jen sama pro sebe, když jsem se rozhodovala. =)



 Milovnice fotek - vzpomínky, které můžete mít i offline. Před vánocemi jsem kupovala tyhle krásná reporela a měly úspěch a tak jsem nechala udělat další - dělají je v Laab.cz a mimo to i krásné kalendáře z fotek atd...
Světelný řetěz s kolíčky a fotkami za mnou je z Pepca a stál asi 80,-kč a vypadá skvěle - hezky vyzdobí domácnost. =)

 Po měsící od doby, co jsem se vratila ze Zélandu se mi dobře cvičilo až minulý pátek... Předtim se tělu nikdy nechtěla a do toho jsem jeden týden byla úplně odepsaná, protože mi bylo v kuse špatně.
Tak ted' už jsem se konečně srovnala a dala si do těla a od pátku se cítím mnohem lépe. =)
Samozřejmě chodím stejně jako minulý rok do John Reed Fitness, kde už jsem si zvykla a má to tu ráda.

 Už jsem několikrát hlásila, že jsem momentálně věrná plet'ové kosmetice - Dermalogica. Díky ni se mi zlepšila plet'! Každý produkt je jiný a vyjímečný v něčem jiném. Produkty se také skvěle používaji a co je nejdůležitější - fungují ! Já jsem před měsícem vysadila po někola letech antikoncepci a tak chci předcházet problemům s akné, tak jsem si objednala speciální produkty na akne.

 Minulý týden jsem měla neuvěřitelnou chut' na sticky rice a tak jsem na ni zašla s Angee Svoboda do Ca Phé a jak na to ted' koukám, dala bych si ji hned znovu !




 Další srdeční záležitostí v péči o plet' je ted' pro mě i minerální dekorativni kosmetika a to přesněji značka - Annabelle Minerals, kterou taktéž používám už asi čtvrtý měsíc. Tyto sypké produkty méně ucpávají póry a taky mi pomohly v boji za lepší, zářivější a čistou pletí. Make-up se navíc vždy krásně a rovnoměrně nanese a vydrží krásně celý den bez žádných flíčků.



 V pátek jsem byla pozvaná na milý a přátelský event od znčky Dermacol.  Od této značky jsem se rozhodla vyzkoušet tělovou kosmetiku - tělová mléka, Shower gely atd... Pokud mi tyto produkty budou také vyhovovat, ráda budu ve spolupráci pokračovat a doporučovat vám to nejlepší.
Také jsem jsem si odnesla rtěnky, stíny v tužce a fixátory na obočí, i tyto drobnosti budu ráda použivat, pokud mi budou vyhovoat.... Tak we will see. =)



Víkend jako malovaný na Šumavě.
Poslední sníh, slunce, aperol a čerstvý vzduch - tohle jsem si užila. =)


Doufám, že jste měli také přínosný a fajn týden !

Už brzy se přihlásím s nějakým více tématickým článkem.

Krásný nový týden.

Vaše...

Baruxx !

You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY