Few hours in Hallstatt - fotoreport

by - 10:55:00

Jak už jsem slíbila ve Week In Pictures, dnes postuji malý fotorepot z našeho výletu Hallstattu, kam jsem se ráda po necelém roce na otočku vrátila...Ty pohledy vás tady nikdy neomrzí.
O Hallstattu jsem vám už po mé první návštěvě sepsala podrobný článek - link na něj bude na konci dešního článku. Tentokrát jsem nefotila úplně vše, ale jen ty nejhezčí pohledy, tohle městečko je prostě jako z pohádky. Každopádně je to velká romntika, takže doporučuji vyražit s klukem. =)


 Nejkrásnější a nejznámnější hallstattský pohled, který mě vždy očaruje. To je jako z pohádky !

 Krmení místních labutí je taky velká romantika holky !



 Pohled na domeček na domečku v kopcích a skalách vás taky dostane. Neleze mi do hlavy, jak tohle stavěli !

 Lampiónová čás Hallstattu nikdy nezůstane bez fotky.

 Stejně tak jako růžový domeček obrostlý stromy ! To je moje.


 Zalézt v zimě do takové chatičky a dát si horkou čokoládu u krbu, to je sen !


 V Hallstattu od minula vyrostl tento kouzelný stánek s pečivem a zmrzlinou. Pečivo neuvěřitelně voní, ale zmrzka nic moc. V Praze máme lepší..=D


 Svačinka na cesty  ? Rozhodně Doubledutch a Tretterschips.

Pokud se o tomto kouzelném místě chcete dozvědět více. Jako třeba, jak dlouho trvá cesta, jaké jsou tam ceny jídla, obchůdky atd.... Přečtěte si můj starý článek z naší první návštěvy - Link HERE.

Užijte si nadcházející víkend !

Vaše....



You May Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY